ניקוי שטיחים מקיר לקיר

ניקוי שטיחים מקיר לקיר- רק עם חברה מקצועית

 

אם אתם מאלה אשר מעדיפים אווירה חמימה, ביתית וכייפית, או שרצפת ביתכם אינה אסתטית, זה הזמן להזמין שטיחים מקיר לקיר. שטיחים אלה יתאימו מאוד למי שממש אוהב שטיחים. הבעיה היא שהם מצריכים ניקיון יסודי, כאשר יש להשתמש עם חומרי ניקוי ייעודיים ומקצועיים.  הזנחה של שטיחים אלה, לא זו בלבד שעשויה לסכן את הבריאות של בני הבית ושלכם, היא גם עשויה לגרום לשחיקת השטיחים. יש לבצע ניקוי שטיחים מקיר לקיר, באופן תדיר וכן, לדאוג לתחזוקה קבועה שלהם על פי הוראות מי שהתקין וממנו רכשתם את השטיחים. יש לציין כי קרדית האבק אוהבת שטיחים ובמיוחד שטיחים כבים כמו שטיחים מקיר לקיר ויש לשאוב אותם אפילו על בסיס יומי.

גם במשרדים אנו רואים שישנם שטיחים מקיר לקיר, אשר מתוחזקים ברמה גבוהה, ע"י חברת ניקוי שטיחים מקיר לקיר אשר מבצעת את התחזוקה והניקיון באופן המקצועי ביותר. מבחינת התחזוקה השוטפת, יש לתחזק באופן תדיר שטיחים מקיר לקיר והכוונה היא לשאיבה של פעם ביומיים. חברה המתמחה בנושא של ניקוין שטיחים הפרושים מקיר לקיר, יודעת באיזה חומר ניקוי יש לנקות את השטיחים, על פי הסיבים שמהם עשויים שטיחים אלה. כל שטיח מקיר לקיר, חייב ברענון וניקיון נכון. יש להשתמש עם שואב אבק איכותי, אשר יוכל לשאוב באופן יסודי את השטיחים.

לדאוג למראה חדש ורענן של שטיחים מקיר לקיר

על השטיחים להיראות רעננים ובעלי גוון עמוק. זו הסיבה כי תחזוקה מקצועית ובמיוחד ניקוי שטיחים מקיר לקיר חייבת להתבצע נכון וכן לדאוג לניקוי מקצועי של השטיחים הללו, לפחות אחת לשנה. יש להשתמש בתכשירי ניקוי איכותיים על מנת לרענן ולנקות את השטיחים אחת לחודש לפחות באמצעות שמפו יבש לניקוי. ניתן יהיה להשיב לשטיחים מקיר לקיר את המראה המקורי ולמנוע את שחיקתו. כאשר מדובר בניקוי מקצועי של שטיחים מקיר לקיר, חברת הניקוי משתמשת בחומרי ניקוי אשר מנקים את השטיחים לעומק. חברת הניקוי אף תעניק לכם הוראות לאחר הניקוי, כגון שמירה על רצפות נקיות לשמירה מאבק ולכלוך וכן, מניעה מדריכה עם נעליים על השטיחים, להרחיק אוכל ושתייה מהשטיחים  וכדומה.

 

שמירה על השטיח, מלבד האסטטיות, מדובר על הבריאות של בני  המשפחה ושלכם. הקפידו על ניקוי שטיחים מקיר לקיר בכל החללים שהשטיחים נמצא בהם. מי שמתקין שטיחים מקיר לקיר בביתו, חייב לדעת כי מלבד שאיבה יסודית לעיתים דחופות, רענון וניקוי השטיחים הם מבחינת חובה., היות וישנם תכשירי ניקוי שמחטאים את השטיחים ומנקים אותם, במיוחד אם העבודה מתבצעת ע"י חברה מקצועית לניקוי שטיחים. יש לציין כי לא לכל אחד מתאים להתקין שטיחים מקיר לקיר, בשל התחזוקה התכופה שלהם.

השוני בין ניקוי שטיחים רגילים לבין ניקוי של שטיחים מקיר לקיר

 

כאשר השטיח הוא נייד, ניתן יהיה להוציא אותו החותה על משטח נקי ולנקות אותו באמצעות חמרי ניקוי ייעודיים וכן, להניח לו להתייבש בשמש עד שיהיה יבש לחלוטין. כאשר מדובר על ניקוי שטיחים מקיר לקיר, זה שונה, היות ויש לנקות את השטיחים כאשר הם מקובעים למקומם ולא ניתן להזיזם, כאשר יש להיזהר עם המים ולשאוב אותם באמצעות מכונה משוכללת המבצעת חדירת מים עם חומרי ניקוי ושאיבתם. יש להקפיד כי השטיחים מקיר לקיר  יתייבשו לחלוטין  למניעת פטריות ועובש. שטיחים מקיר לקיר, אף עוברים פעולת חיטוי מקצועית למניעת חיידקים וריחות בלתי נעימים, אשר חדרו עם הזמן לשטיחים. יש לבצע פעולה מקפה ויסודית לניקוי השטיחים מקיר לקיר, על מנת לשמור על שלמותם ועל בריאות הסובבים בבית.

 

יש להכין את השטיחים לפני ביצוע ניקוי שטיחים מקיר לקיר, הכוונה היא להוציא את כל הרהיטים מהשטיחים ולהיזהר מרהיטי ברזל, אשר עשויים להשאיר סימני חלודה על השטיח במיוחד עם מדובר על שטיפה באמצעות חומרי ניקוי מתאימים בשילוב של מים.ישנן שיטות שונות לניקויים של שטיחים מקיר לקיר ולכן, עליכם לזכור כי ניקוי מקצועי של שטיחים מקיר לקיר הינו עדיף מאשר ניקוי עצמאי, כאשר הנכם עשויים להזיק לשטיחים בשל חוסר ידע ,או שימוש בחומרי ניקוי לא מתאימים. יש לציין כי אם  שטיחים מקיר לקיר ניזוקו בשל ניקוי לא מקצועי, התיקון של שטיחים אלה, עשוי יהיה לעלות הרבה יותר מאשר מחיר הניקוי המקצועי שלהם.

 

השלבים של ניקוי שטיחים מקיר לקיר

 

יש להוציא את הרהיטים הנמצאים על שטיחים מקיר לקיר ולוודא כי רהיטי העץ, שלא ניתן להזיזם, אינם מוציאים צבע על השטיח. כאשר הוא יהיה רטוב מפעולת ניקוי שטיחים מקיר לקיר. יש לשאוב היטב את השטיחים בעזרת שואב אבק ויש להגיע לפנלים . יש לרכוש או לשכור מכונה מקצועית לניקוי שטיחים ולבקש חומר ניקוי מתאים, כאשר אתם מכירים מראש מה סוג הסיבים שמהם עשויים השטיחים מקיר לקיר במשרד או בבית. ייתכן ותצטרכו למלא מספר פעמים את המכונה המקצועית המנקה שטיחים ולרוקן אותה עד שיתקבלו מים נקיים. אם הבחנתם עדיין בכתמים שקשה להסיר, יש לחזור על הפעולה עד להעלמת הכתמים לחלוטין. במקומות אשר בהם יש מיזוג אוויר, עליכם לשים לב, היות ומקומות אלה, מצטברים בהם יותר חיידקים ולכן, מי שרגיש בדרכי הנשימה, יש לנקות באופן מקצועי את השטיחים מקיר לקיר באופן תכוף יותר ואף להקפיד על תחזוקה שוטפת  ומכונה כגון שאיבה ורענון השטיחים באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים לשטיחים אלה.

 

קבלו כמה שיוותר פרטים, לגבי ניקוי של שטיחים מקיר , על מנת שתוכלו לבצע הן את התחזוקה והן את הרענון או הניקוי, על צד הטוב ביותר . לדוגמא,  שאיבה לא טובה, עשויה להשאיר כתמים על השטיח וכן גם לאחר ששטיחים מקיר לקיר התייבשו יהיו ריחות לא נעימים ואפילו עובש. כאשר מבצעים שאיבה טובה של חומרי הניקוי והמים בכל פעם, שאיבה טובה בעזרת המכונה, מקצרת את פעלת הייבוש. כאשר מדובר על חללים גדולים והכוונה היא לכמות גדולה של מ"ר, זו עובדה מוכרת, כי פעולה כגון  ניקוי שטיחים מקיר לקיר, תהיה מורכבת מאוד ולכן, כבר עדיף לשקול לגבי חברת ניקוי שטיחים רצינית ומוכרת שיש עליה המלצות.

 

לא מתפשרים בבחירת  חברת ניקוי שטיחים מקיר לקיר

 

יש למצוא חברה מוכרת ומקצועית, אשר מבצעת ניקוי שטיחים מקיר לקיר. יש ציין, כי חברות המבצעות ניקיון ספציפי זה, אף מתמחים גם בתחום של ניקוי ספות, ניקוי ווילונות ואף ניקוי ריפודי רכב וכן ניקוי מזרנים. יש לקבל כמה הצעות מחיר משלוש חברות ידועות לפחות ואז להחליט באיזו מהן לבחור. יש לשים לב לוותק ולחוות הדעת של הלקוחות, אם בפורומים ואם באתרים. אחת מהחברות הידועות והוותיקות בישראל, הינה חברת א.א אלופים בניקיון, אשר קיימת 19 שנה ומעניקה סל שירותים רחב למי שמעוניין בניקוי ספות, ניקוי ווילונות, ניקוי מזרנים ועוד.

 

החברה מעניקה אחריות מלאה על עבודתה והיא מחזיקה בצוות מקצועי של ניקיון, כאשר כולם עברו הכשרות והם מנוסים שנים. לחברה מכשור משוכלל וחומרי ניקוי מקצועיים. נציג החברה לאחר תום הניקוי, יעניק עצות משתלמות עבור המשך תחזוקת השטיחים, מה שיאריך את חייהם.

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×