תיקון מושבי רכב

תיקון מושבי רכב – כי גם לרכב שלכם מגיע להיראות טוב יותר

 

האם התעמקתם פעם, מה קורה לריפוד הרכב שלכם? הגוף מתחכך עם המושבים, השמש הקופחת ועוד. אנו מבלים הרבה זמן ברכב ויש כאלה שעוסקים בנהיגה ולכן, מדי פעם כשאר הבלאי כבר ניכר בריפוד, יש לבצע תיקון מושבי רכב, באמצעות חברה וותיקה הבקיאה בתחום כבר שנים. ישנן למעשה שתי אפשרויות, האחת – לרכוש כיסוי חדש למושב ולהסתיר את הפגמים הקיימים במושבי הרכב הישנים, או לתפור ריפוד חדש לרכב  בעיצוב שיותאם אישית. יש לציין כי תיקון של מושבי הרכב, עשויה להיות עבורכם הזדמנות פז לעצב את פנים הרכב, מה שיקנה לכם נוחות בנהיגה ותחושה של אסתטיקה ברכב מעוצב וריפודים שאינם בלויים ונראים כחדשים.

 

רבים שואלים, מתי הזמן הנכון לחדש או לתקן את ריפודי הרכב, התשובה היא שהכול תלוי באופן השימוש ברכב. אם הרכב משמש לעבודה כרכב הסעות לדוגמא, חידוש או תיקון מושבי רכב, יתבצע בתדירות גבוהה יותר, מאשר רכב המשמש למטרות פרטיות כגון רכב פנאי. גם ערך הרכב יעלה, אם תטפחו את הרכב והמושבים הם הדבר הבולט ביותר ברכב. זה בטוח לא נעים לשהות ברכב שהמושבים שלו קרועים, בלויים או לא נקיים. זו ההזדמנות שלכם, לחדש את הריפודים או לתקן אותם באמצעות תיקון מקצועי, אשר יקנה לרכב מראה אחר, אסתטי ונעים לשהייה הן לכם הנהגים והן לנוסעים עמכם ברכב.

 

מהם הסימנים המראים כי זהו הזמן הנכון לתקן את ריפודי הרכב?

 

כאשר אתם מתחילים להבחין בקרעים, חורים, כתמים שאינם ניתנים להסרה, סדקים אם מדובר על מושבי עור, זה הזמן הנכון לחדש ולתקן את ריפודי הרכב, מבלי להתמהמה, היות וקרעים רק נפתחים עם הזמן והספוג הנמצא במושבים, עשוי לצאת החוצה ולכן, הזנחה מצדכם, רק תייקר את המחיר של תיקון מושבי רכב.ישנם נהגים שסבורים שחידוש ריפודי רכב, הכוונה היא אל ניקוי ריפודי רכב, אך זו לא הכוונה, היות והעבודה אינה מסתיימת בניקוי.  יש לציין כי ניתן לנקות באופן מקצועי את  מושבי הרכב וכתמים קשים יוסרו, אך במידה ומדובר על בלאי או קרעים, ניקוי הריפודים ברכב לא יעשה הרבה.

 

רבים מבעלי הרכבים, מעוניינים להקנות מראה אסתטי לרכבם, שירות זה, מותאם באמצעות חברות העוסקות בנושא של תיקון מושבי רכב. חברה מקצועית, תמצא את ההתאמה המושלמת בין סוג הבד או העור של הרכב המצריך תיקון ריפודים. כאשר מדובר על ריפוד עור ברכב, החברה תתקן סדקים, אשר יופיעו על מושבי הרכב, תיקוני תפרים, תיקון של חתכים או קרעים במושבי העור ברכב, תיקון שקעים אשר נוצרו מבלאי, טיפול של הסרת כתמים ולכלוך מורכב על ריפוד מושבי העור. החברה עוסקת גם במילוי ספוג ותיקון של מושבי רכב פגומים.

 

תיקון ריפודי רכב זה עניין של מקצוענים

 

מי שיש ברשותו רכב בעל ריפודי בד, ניתן יהיה לבצע תיקון אמנותי או החלפה של ריפודי הבד ברכב. יש לציין, כי תיקון מושבי רכב הינה משימה לא קלה, אשר דורשת יצירתיות, וותק ואמנות של ממש. ישנן חנויות לממכר חלקי רכב ותוספות שונות , אשר יציעו שירות של החלפת מושבי בד לרכב, אך למעשה קיימים בעלי מקצוע רבים אשר יציעו את השירות. למעשה, קיים הבדל מהותי, ביין חברה מקצועית שזהו תחומה מזה שנים, לבין אנשי מקצוע שונים. רק חברה מקצועית, היא זו שיש לה את החומרים והציוד המקצועי וכן צוות מיומן אשר יתקן באופן מושלם את ריפודי הרכב, עש שלא ניתן יהיה להבחין, כי אכן בוצע תיקון של מושבי הרכב.

תיקון מושבי הרכב הינו חלק ממושג הנקרא "דיטיילינג"

 

לבטח שמעתם את המושג "דיטיילינג". מדובר על שיפוץ קוסמטי מ-א'-ת' של הרכב, הכנתו למכירה או העלאת ערכו, באמצעות "טיפול קוסמטי" חיצוני של הרכב. זה יכול להתחיל במתיחת ריפוד הגג הפנימי ברכב, החלפת פלסטיקה ישנה בחדשה, פחחות וצבע וכן, תיקון  מושבי רכב. כאשר מדובר בתפירה או חידוש הריפוד, שלב זה מיושם במקרים שיש צורך בהחלפת הריפוד של הרכב בחדש. ירידה לפרטים הקטנים זה שם המשחק, כאשר יש לתקן את הריפודים ברכבכם. ריפוד רכב שתוקן, נראה חדש,מעניק לרכב נוחות, הן לנהג והן לנוסעים ברכב. ניתן להתאים כיסויים לרכב בהתאמה אישית, במידה ויש להחליף ריפוד חדש כגון מושבים שניתן להלביש על מושבי הרכב הישנים.

 

כאשר יש לתקן את מושבי העור ברכב, נציג מחברה המתמחה עם תיקון מושבי רכב, יאבחן את סוג וגוון העור ויגדיר את אופי הבלאי או התיקון שיש לבצע במושבי הרכב. ניתן לבצע תפירה של מושב העור, כשאר מדובר בקרע. על מנת שלא תצטרכו לבצע תיקון במושבי העור ברכב, מומלץ לתחזק נכון את ריפוד העור. העור, גם עור אדם זקוק ללחות מתמדת, על מנת שלא ייווצרו בן סד יש להקפיד על ניקיון נכון של מושבי העור ברכב, באמצעות טיפול בחומרים ייעודיים.

 

כמה עולה תיקון ריפודי רכב?

 

המחיר של תיקון מושבי רכב, העשויים מעור, ישתנה על פי המבנה של מושבי הרכב, הכמות, סוג הנזק והתיקון הנחוץ. לפעמים יש צורך בצביעת הריפוד, מה שיעלה כמה אלפי שקלים.חברה מקצועית, תשתמש בחומרי גלם איכותיים בלבד, יחס אישי ומקצועי והתוצאה – ריפוד מרשים ברכב יש לבחור חברה אשר תבצע נכון ובמקצועיות תיקון מושבי רכב ולכן, יש למצוא חברות מומלצות כגון חברת א.א אלופים בניקיון, שהיא בעלת ניסיון רב ומעניקה שירותים כגון ניקוי ספות בד, ניקוי שטיחים, ווילונות, ניקוי ריפודי רכב ותיקון ספות בד ועור. החברה קיימת משנת 2001 והיא משרתת לקוחות רבים ברחבי הארץ. החברה מעניקה שירות אדיב, ללקוחותיה אשר מלווים אותה שנים וממליצים עליה בחום..

 

 

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×