תיקון ספות עור

תיקון ספות עור

 

אנו אוהבים את ספות העור שלנו בסלון, הן עלו לנו הרבה כסף, אך עם השנים, הבלאי עושה את שלו ואנו נעדיף לחסוך ולא לבזבז אלפי שקלים על סלון עור חדש. הפתרון הוא, תיקון ספות עור. ישנם כמה סוגים של תיקונים כגון תפרים בספות העור שנפרמים. ניתן למצוא חברות מקצועיות העוסקות גם עם ניקוי ספות אם עור וגם בד וכן,  ישנן חברות שמחזיקות במחלקה מיוחדת המתמחה בתיקון של ספות העשויות עור. יש לציין, כי תיקון זה, נעשה בבית הלקוח, מה שהופך  את השירות לנוח יותר. מחיריהם של תיקוני עור במערכות ישיבה, עשוי לנוע בין כמה מאות שקלים ומחיר של תיקונים גדולים לכמה אלפים.

ניקוי ספות

כאשר מדובר על תיקון ספות עור, התיקון עצמו, נוגע לתיקוני שריטות, שפשופים, סדקים בצבע וכל מה שקשור לחלקו החיצוני של העור. עליכם לדעת כי המחיר של תיקון ספות העשויות עור יכלול שלושה מרכיבים- סוג התיקון, עלות העור, חומרי הגלם ובמידה ומדובר בתיקון גדול ומורכב יותר, יש להוביל את הספה למפעלי החברה ששם מתקנים ספות עור.

 

עור הינו חומר גלם יקר

 

רכישה של יריעות עור, הינה יקרה, כך שאם אתם מעוניינים לבצע תיקון ספות עור, יש לדאוג כי העור אכן יתאים לספה שלכם, הן מבחינת הסוג והן מבחינת הגוון המדויק. יש לציין, כי גם הספוג, עשוי להתבלות בספות ויש להחליף גם את הספוג. תיקון זה יכול לעבור את ה-1500 ₪. בכל מקרה, עדיף לבצע תיקון של ספות העור שלכם, מאשר לרכוש מערכת חדשה, היות והספה יכולה לצאת כחדשה מהתיקון ובעלויות נמוכות בהרבה, מאשר רכישת מערכת סלון עור חדשה. חברות המתמחות בתיקון של ספות עור, מחזיקות גם ברפדייה ולכן, אם מדובר בתיקון שיהיה מורכב יותר, יהיה צורך להוביל את הספה למרפדייה, מה שיעלה את המחיר.

 

כאשר מדובר על תיקון קרע של תפר, זה התיקון הכי פשוט שקיים. גם תיקון של שריטות בעור, יהיה תיקון די פשוט וזול, היות ויש למלא את האזור בחומר מיוחד בגוון העור, לשייף ולהמתין לייבוש. במידה ומדובר על קרע רחב בספה, יש לקחת את הספה למרפדייה, להסיר את העור לתפור ולהרכיב את העור מחדש. מחיר זה של תיקון, יעלה בין 800-1200 ₪ בערך. לעיתים כאשר ישנו קרע גדול, החברה יכולה להציע לכם הדבקה של טלאי עור, אך יש לציין, כי הדבקת טלאי, אינה מומלצת והיא אינה מחזיקה מעמד וכן, התיקון של הטלאי יבלוט, מה שלא יקנה מראה אסתטי ומושלם של מערכת ישיבה יקרה העשויה מעור אמיתי.

ריפוד מחדש של ספות העור או שיפוץ?

 

על מנת לבצע ריפוד חדש של ספות עור, על החברה העוסקת בתחום זה, להחזיק בכלים ייעודיים לעיבוד עור וכן, על החברה להיות בעלת ניסיון רב בכל הקשור אל תיקון ספות עור.. כאשר מדובר על ריפוד מחדש של ספות העור, יש להסיר את העור מן הספות והרפד יכין שבלונות אשר נמדדות בהתאם לריפוד הקיים. שבלונות אלה, מסייעות בחיתוך ועיבוד העור. העור החדש, ייתפר על הספות והספות תיראנה חדשות, כאילו זה עתה נרכשו מחנות הרהיטים. על מנת להבין אם יש לשפץ  קלות את הספה, כגון תיקון תפרים שנקרעו, תיקון סדקים קלים בעור הספה או ריפוד מחדש, יש להזמין חברה אשר מתמחה בתיקון של מערכות ישיבה מעור, לקבל הצעת מחיר וייעוץ.

 

כפי שהסקתם, תיקון ספות עור, הינו תהליך מורכב, אשר דורש מיומנות ומקצועיות רבה. לרוב, ספות מעור אמיתי, הינן ספות יקרות ואפילו היקרות ביותר. לבטח לא נהיה מעוניינים כי הספות תיהרסנה ולכן, זה ההבדל הגדול, בין עבודה מקצועית, לבין עבודה רשלנית. החוכמה היא, לפנות למקצוענים בתחום, אשר יוכלו לתקן באופן מקצועי ומושלם את הספות היקרות והאהובות שלכם שלבטח עלו לכם לא מעט. קרע בספות העור יכול להיגרם לאחר שימוש של שנים במערכת הישיבה העשויה מעור. בתחילה העור מקבל סדקים והסדקים גורמים לקרע. מומלץ לא להתמהמה עם ביצוע תיקון ספות עור אשר נעשה בביתכם.

 

לשמור על ספות העור על מנת שלא נצטרך לשלם  מחיר רב על תיקון מורכב

 

לפעמים לקוחות שיש להם ספות מעור, מתלוננים שהעור של הספה מתקלף אבל למעשה, מדובר בשכבת אבק ולכלוך. פעולה פשוטה של ניקוי ספות עור, ניתן יהיה להבחין בשכבה המקורית של העור. תחזוקה נכונה של מערכות ישיבה העשויות עור, יכולה לחסוך כסף רב. יש לדעת כי מגע ישיר של ספות העור עם השמש, יגרום לנזק כמו דהייה של צבע העור. יש לנקות אחת לשבוע את הספות באמצעות שאיבה ולעבור על הסלון עם מטלית לחה הספוגה בחומר לחות מיוחד לניקוי והברקת סלון עור.

 

יש להיזהר מחומרי ניקוי המכילים אלכוהול ולהתייעץ כבר ברכישת סלון העור בחנות הרהיטים עם המוכר, אשר ימליץ לכם על חומרי ניקוי המיועדים לניקוי וטיפוח של ספות עור. יש להיזהר ממים, היות ומים מזיקים לעור וכל נוזל שנשפך על הספות, יש לנקות מיד באמצעות מטלית נקייה. חברת א.א. אלופים בניקיון, היא בעלת ניסיון רב בניקוי כל סוגי הריפודים, ניקוי שטיחים, וכן, ניקוי ספות, ווילונות, ריפודי רכב ועוד. החברה מתמחה גם בתחום של תיקון ספות עור כשאר החברה מעניקה את השירות המקצועי. החברה הינה בעלת ניסיון כבר 19 שנה ומחזיקה לריפוד העור את הראה הרענן והאסתטי שפעם היה להן באמצעו חידוש ותיקון מקצועי. גם בתי עסק רבים נעזרים בשירותיה של א.א אלופים בניקיון, בכדי שהחברה תחדש עבורם את הלובי וחדר הישיבות  של בתי העסק והחברות.

 

 

 

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×