ניקוי שטיחים מחיר

שטיחים בבית או במשרד נותנים הרגשה נעימה ואף נוחה, אולם לשטיחים יש תפקידים רבים שהעיקרי בהם הינו מסנן (פילטר); זאת היות והשטיח סופח אליו את האבק מהאוויר ואת לכלוך הנעליים. ניקוי השטיח אמור להתבצע על-ידי שואב אבק לפחות פעם בשבוע, אך הינו ניקוי שטחי בלבד. השטיח דורש גם ניקוי יסודי ועמוק יותר לפחות אחת לשנה, זאת באמצעות מכשירים וחומרים מיוחדים המיועדים לכך.

ניקוי ספות א.א אלופי הניקיון

רוב האנשים לא מודעים לכך שיש מספר סוגי כתמים העלולים להרוס שטיחים וריפודים, כגון צבעי מאכל, קפאין, כתמים על בסיס נפט (צבע, שמן, מסטיק, דיו) ועוד. כאמור גם אצל בעלי המקצוע המומחים אין חומר אחד שמטפל בכל סוגי הכתמים.

כיום מוצעים סוגי תכשירים רבים במרכולים, שאינם עונים כלל על הדרישות ואף מחמירים את המצב או פוגעים בגוון הצבע של הבד. כמו כן יש הבדל בין סוגי הבד, ויש לתת על כך את הדעת בעת שימוש בחומר כזה או אחר (כותנה, צמר, בד, עור או עור סינתטי).

טיפול בלכלוך או בכתם לאחר ניקוי או הברשה או כל דרך ניקוי אחרת, מחייבים שאיבה של האזור, היות והלכלוך וחומרי הניקוי מתערבבים ואין ללכלוך או לכתם לאן לצאת. הדבר דומה לקרצוף רצפה עם מים וסבון, אבל ללא הוצאת המים עם מגב – שאז כל הלכלוך נשאר במקומו ומתייבש.

בתום עונת החורף מקפלים את רוב השטיחים, בידיעה שהם מאוד מלוכלכים, והניקוי יבוצע בתחילת החורף הבא. בתחילת החורף מזמינים שירות ניקוי שטיחים, וכאן כבר מתעוררות שתי בעיות נפוצות: בעיה ראשונה קשורה לכך שהכתמים כבר ישנים והפכו קשים מאוד להסרה, או שכלל לא ניתן להסירם. הבעיה השנייה היא ריח, כאשר בשטיח יש ריח חזק של טחב.

בשל סיבות אלו ורבות נוספות – מומלץ ואף חובה להזמין בעל מקצוע בתחום.

ניקוי שטיחים מחיר – כל המידע החיוני

 

קיימים סוגים רבים של שטיחים, אבל בגלל המגוון הרב, אפשר לחלק את סוגי השטיחים לשתי קטגוריות כאלה שעשויים מצמר וכאלה העשויים ממשי. השטיחים הללו הם אלה שנחשבים ליוקרתיים ביותר. שטיחים אלה יכולים להיות שטיחים פרסים  שטיחים סינים, אפגאנים  וכדומה. שטיחים אלה יש לנקות באופן קפדני ומקצועי, תוך שימוש בשיטות מתאימות וחומרי ניקוי ייעודיים. לרוב שטיחים אלה מוסרים לניקוי במפעל של חברה לניקוי שטיחים. לרוב ניקוי שטיחים מחיר, יחושב על פי גודלם של השטיחים. יש לחשב את הגודל, המחיר לפי מ"ר ואז לחשב את המחיר.

את ההבדל בין השטיחים, ניתן יהיה להבחין על פי ניקוי שטיחים מחיר, כאשר המחירים של שטיחים מסיבים טבעיים יהיה יקר יותר.את המחיר הזול יותר של ניקוי שטיחים, ניתן למצוא דווקא בשטיחים הסינתטיים כגון שטיחים פשוטים יותר, או שטיחים מקיר לקיר אשר עשויים מסיבים סינתטיים שהם הרב יותר קלים לניקוי ולרוב, מנקים אותם בבית הלקוח. לרוב, ישנם כתמים שניתן לנקות לבד, במיוחד אם הבחנתם בכתמים טריים על השטיח שיש לספוג אותם באמצעות נייר סופג ואז מומלץ לנקות את הכתם באמצעות חומרי ניקוי ביתיים כגון חומץ, סבון כלים או סודה לשתייה, כך שהכול תלוי בסוג הכתמים.

ניקוי שטיחים מנוזלים

 

כמה פעמים קורה לנו שאנו שופכים בלי לשים לב, קפה, תה ,מיץ או יין והשטיח סופג את הכתם ואז קשה להוציא אותו אם הוא כבר נספג בסיביו של השטיח. במקרים אלה, על מנת לא לגרום נזק לשטיח, יש להזמין חברה, אשר תדע לתת לכם הצעה לגבי ניקוי שטיחים מחיר, על פי מורכבות הכתמים וזמן העבודה, עד שהשטיח יהיה נקי לחלוטין מכל כתם. יש לציין כי השטיחים לאחר הניקוי ייראו כחדשים, אך מומלץ תמיד לקבל הוראות מצוות ניקוי השטיחים, אשר, יעניק לכם הוראות וטיפים לגבי תחזוקתו השוטפת של השטיח.

כיצד להיפטר מפרווה של בעלי החיים הנמצאת על השטיחים?

אם נשפך לכם כתם, יש להשתמש עם חומר ניקוי כגון סבון כלים עם מים, כשאר הסבון לא מכיל חומר כגון לנולין או מלבין כלשה שיגרום לכתמים לבנים ולדהיית השטיח חלילה, מה שיגרום לנזק בלתי הפיך.  אחת הבעיות הידועות לבעלי בתים שמחזיקים בחיות מחמד הינה הפרווה שלהם. יש לעבור עם כפפת גומי בעזרת ידכם על השטיחים, כך שהפרווה  תתאחד לגושים גדולים ואז, ניתן יהיה להשליך גושים אלה לפח האשפה. לאחר מכן, יש להתחיל לעבוד עם שואב אבק עוצמתי על מנת להיפטר משאר הפרווה שנשארה על השטיח.

כתם שמן על השטיחים? – מה עושים?

 

אחת הבעיות הגדולות היא כאשר כתם שמן נשפך על השטיח היקר והאהוב שלנו. במקרה זה, יש לקחת מטלית בד נקייה ולטבול אותה באלכוהול של 70%. יש ללחוץ בעדינות על כתם השמן עד שהוא ייעלם. היזהרו שהאלכוהול לא ייספג בשטיח ואם לא הצלחתם לספוג ולהעלים את כתם השמן מהשטיח בשיטה זו, קראו לחברת ניקוי שטיחים מחיר שתדע להסיר את הכתם ולרענן בהזדמנות זו את השטיח, מה שיגרום לו להיראות חדש, כאילו זה עתה נרכש מחנות השטיחים. לעיתים גם שעווה עשויה למצוא את דרכה בשטיחים שלנו. ראשית, כאשר השעווה יבשה, יש לגרד אותה בעדינות מהשטיח. לאחר מכן, הניחו מגבת נייר יבשה על הכתם וגהצו את השעווה באופן ישיר עם חום נמוך של המגהץ. יש לחזור על התהליך עד שהשעווה תיעלם לחלוטין.

ישנם דברים שבשום באופן לא מומלץ לבצע בשטיחים. אם החלטתם להסיר אבק מהשטיחים, לעולם אל תתלו אותם או תחבטו בהם עם מחבט. המחבט יגרום לפיצוצים בגב השטיחים, כך שהשטיח יתחיל להיקרע ולהיפרם.

אל תרחצו בעצמכם את השטיחים במים וסבון, בשל הנזק כגון עובש ולחות שתישאר בשטיחים, ניסיון לתלות את השטיח על מנת שהמים ירדו ממנו לחלוטין, מה שיגרום גם לפרימת השטיח. סה"כ מדובר בסכום זניח שיוכל להציל את השטיח האהוב שלכם מכל מיני נזקים מיותרים ולכן, תנו את העבודה למומחים בניקוי השטיחים. למעשה ניקוי שטיחים מחיר, ישתלם לכם המון, היות והסכום אינו גבוה והשטיח שלכם ייראה כחדש ויישמר למשך שנים. יש לבחון את מקצועיותה של חברת ניקוי השטיחים, כאשר נציג מטעם החברה יגיע אל ביתכם, על מנת לאמוד את סוג השטיח וכן, יעניק לכם הצעת מחיר. בדרך זו, ניתן לאמוד את מקצועיותה של החברה.

היתרון בהשכרת שירותיה של חברה מקצועית לניקוי שטיחים

 

קיים יתרון רב בהשכרת שירותיה של חברת ניקוי שטיחים מחיר, היות וישנם כתמים שלא נוכל להתמודד מולם בעצמנו, היו ואין לנו את הידע, הניסיון, המכשור המשוכלל והמקצועי לניקוי השטיחים ולכן, מומלץ להזמין חברה שיש לה הרבה וותק בתחום ושם שהולך לפניה. אחת החברות הידועות בתחום של ניקוי שטיחים, מזרונים וריפודים, הינה חברת א.א אלופי הניקיון. החברה מגיעה אליכם, כאשר היא עובדת בפריסה ארצית. לחברה מכשירים משוכללים כגון החדרת מים וחומר ניקוי באמצעות מכונה שמחדירה ויונקת את המים המלוכלכים מהשטיחים ומקרצפת את השטיח באמצעות מברשות עדינות.

החברה מתמחה גם בניקוי ריפודי רכב, מזרונים,שטיחים מכל הסוגים הכוללים ניקוי שטיחים מקיר לקיר הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, ניקוי ספות ועוד. תוכלו למצוא אצלנו ניקוי שטיחים מקצועי בסכום של 170 ₪ בלבד, מה שיהיה משתלם ואטרקטיבי עבורכם. לחברתנו המלצות רבות ונשמח לתת לכם  את הפרטים של לקוחותינו, כך שתוכלו לקבל עלינו חוות דעת חיוביות. אנו מעניקים אחריות על העבודות שלנו וכן, הוראות וטיפים  לגבי תחזוקת שטיחים שוטפת. ההמלצה שלנו היא, לנקות את השטיחים באופן מקצועי באמצעותנו לפחות אחת לשנה.

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×