ניקוי ריפודי רכב

ניקוי  ריפודי רכב- משתלם יותר מאשר לרכוש ריפוד חדש

 

כולנו מבלים שעות רבות ברכב שלנו. יש כאלה שהרכב הינו מקום העבודה שלהם, היות והם עוסקים בהסעות או שינוע של סחורות ברחבי הארץ מדי יום. הרכב חייב להיות נקי ונעים לשהייה ולכן, כל כתם או חוסר זהירות שיגרום לריפוד הרכב ולשטיחיו, יגרום תחושה של אי נעימות, ריחות לא נעימים ולכלוך שלבטח אינו אסתטי לעיין. גם נסיעות משפחתיות עם ילדים לטיולים, עשויות לגרום למקרים לא נעימים כגון ילדים שנוסעים הרבה ומקיאים על ריפוד הרכב. במקרים אלה, קשה להיפטר מהלכלוך ובטח מהריח הלא נעים ויש לקרוא לחברה המתמחה עם ניקוי ריפודי רכב. חברות אלה, מחזיקות בצוות מיומן, כלים משוכללים וחומרי ניקוי ייעודיים אשר מתאימים לכל סוגי הריפודים.

אמנם, תמיד קיימת האופציה לרכישה של ריפוד חדש לרכב, אבל בשביל מה להיכנס להוצאות של כמה מאות שקלים, אם ישנן חברות ניקוי ריפודי רכב, אשר תבצענה לכם את העבודה בסכום זניח של 170 ₪ והרכב ייראה חדש, מריח טוב ומצוחצח?. הרכב ממש כמו הבית שלנו, צריך ניקיון ותחזוקה שוטפים. עלינו לחוש בנוח כאשר אנו נוסעים לבד או עם משפחה וחברים. מלבד זאת, נסיעה נעימה ונוחה, תשפר את חוויית הנהיגה.

השתדלו למנוע מריפודי הרכב להתלכלך

על מנת למנוע ניקוי ריפודי רכב בכל זמן קצר, מומלץ לשמור על הרכב כאשר אתם נמנעים להכניס דברי אוכל ושתייה. אם אתם נוסעים עם המשפחה לטיול משפחתי, מומלץ לא להביא אתכם אוכל באוטו או לשמור אותו בתא המטען, לעצור באיזה מקום לאכול את הארוחה או לשתות את המשקאות הרצויים והאהובים עליכם ועל הילדים ולהמשיך בנסיעה , כאשר הרכב נקי מדברי אוכל ושתייה. אפילו בניקיון של ריפודי הרכב, יותר מדי ניקיון תכוף, עשוי לגרום לבלאי בריפוד הרכב ולכן, יש להימנע מלהגיע למצב זה. מומלץ לנקות באופן מקצועי את הריפוד אחת לשנה.

 

לפני שתחליטו על ניקוי ריפודי רכב באמצעות חברת ניקוי מקצועית, כדאי להתעניין אם היא מתמחה במיוחד בביצוע ניקיון ספציפי זה. ככל שיהיו לכם פרטים, המלצות או שמות של חברות שחברים או מכרים ניסו אותן, כך תהיו בטוחים יותר, כי אכן מדובר על חברה מקצועית ואמינה. ישנן חברות שמנקות רכבים, שהן מתמחות גם בניקיון של ריפודי רכב והן מחזיקות במכונות המשוכללות אשר מחדירות מים וחומר ניקוי לריפוד, מקרצפות אותו בעזרת מברשות רכות ושואבות את המים המלוכלכים. פעולה זו, יש לבצע מס' פעמים, עד שהמים יצאו נקיים לחלוטין, מה שמראה כי הריפוד נקי לחלוטין וכן, המראה שלו יהיה כחדש.

 

לאחר הניקוי, יש להישמע להוראת צוות הניקיון, היות וייתכן ויש להשאיר את הריפוד של הרכב להתייבש, עד שניתן יהיה לעשות שימוש ברכב.

 

ניקוי ריפוד הרכב אינו תהליך מורכב אך דורש מקצועיות

 

לא כל מי שיש לו מכונה מיוחדת שמבצעת ניקוי ריפודי רכב הינו מקצוען. זו הסיבה כי הוותק של חברה המתמחה בניקיון ריפודים ברכב, הינו חשוב. ככל שהחברה תהיה מנוסה יותר, התוצאות תיראנה על ריפודי הרכב שברשותכם. הצוות שעובד על ניקוי הריפוד ברכבכם, מנקה כל חלק של הריפוד באופן אופטימאלי ואפילו ינקה חלקי ריפוד שאינם גלויים לעין. יש לציין כי אחד מגורמי הלכלוך על ריפודי הרכב, הינו האבק. אבק ולחות גורמים לכתמים שנספגים בסיבי הריפוד וגורמים לכתמים כהים ולא סימפטיים למראה.

 

ברגע שאתם מבחינים בכתמים חדשים ברכב, יש מיד לנקות באופן נקודתי את הכתם מהריפוד, כך שלא יהיה קשה לאחר מכן להפטר מהכתם. גם זיעה ושומן גוף, ממש כמו בריפוד בסלון שלנו, עושה כתמים. הריפוד בסלון ביתנו, יותר בולט ואנו שומרים עליו יותר

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. עומר ביצע לי ניקוי למושבים ברכב כל מי שמכיר את הרכב וראה אותו חשב שהחלפתי למושבים חדשים. עומר ביצע עבודה מיקצועית ועדינה וסיפת תוצא מרבית . תותח ממליץ בחום

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×