ניקוי שטיח שאגי

ניקוי שטיח שאגי

אחד מסוגי השטיחים המוכרים ואהובים עלינו, במיוחד בימי החורף הוא ללא ספק שטיח שאגי. שטיחים אלה ניכרים במראה החם, הסיבים הארוכים והצפופים שלו, אך ניקוי שטיח שאגי, חייב להתבצע בתקופה קבועה ולבטח שהתחזוקה שלו חייבת להיות נכונה. מדובר על שטיחים שכל דבר יכול לחדור בין הסיבים, אם אבק, פירורים, חול ועוד. שטיח זה, אינו מזכיר את שאר השטיחים שאנו מכירים המרקם שלו הוא רך ונעים ואפשר לשלב אותו בכל מיני סגנונות של עיצוב הבית. שטיחי שאגי, מתאימים במיוחד עבור חדרי ילדים אך לא בחדרי תינוקות, כאשר הם מתחילים לזחול. ישנם שטיחי שאגי העשויים בעבודת יד ומסיבים בעיים כגון צמר, אך ישנם כאלה שעשויים בעבודת מכונה ומסיבים סינטטיים.

צפיפות השטיח, נמדדת בצפיפות סיביו. ככל ששטיחי שאגי הסיבים בהם יהיו מאוד צפופים, כך הוא יהיה עמיד יותר מפני כל מיני פגעים. שטיחים אלה, מיובאים מהודו הרחוקה והכוונה לאלה שארוגים בעבודת יד. יש לציין כי שואבי האבק הביתיים, כאשר מבצעים ניקוי שטיח שאגי, שואב האבק עשוי להתקשות בשאיבה בשל הלכלוך הרב שנאגר בשטיחים אלה. יש להקפיד לנער את השטיח ולהפוך אותו ואף להשתמש עם מברשת יד לשטיחים, היות ורק את שכבת האבק והלכלוך הנמצא בחלק העליון של שטיח שאגי, השואב יוכל לשאוב. כאשר תהפכו את שטיח שאגי, הלכלוך והפירורים ייפלו ממנו ואז ניתן יהיה לשאוב אותו משני צידיו וכן, להבריש ולנער אותו.

שטיח שאגי מסיבים סינטטיים –  קל יותר לנקות ממנו כתמים

רבים מעדיפים שטיחי שאגי העשויים מסיבים סינטטיים, היות וקל יותר לבצע ניקוי שטיח, אשר מיוצר מסיבים סינטטיים, במיוחד כאשר מדובר על כתמים שספג השטיח. ראשית, ם שטיח השאגי ספג כתם או שניים, יש לבצע מיד ניקוי שטיח שאגי, באמצעות נוזל כלים מהול במים ולהבריש היטב את האזור המוכתם. השלב הבא הוא הסרת הקצף מהשטיח, באמצעות מטלית יבשה ונקייה. יש לייבש את האזור שבו בוצע הניקוי באמצעות מייבש שיער שלא יהיה קרוב מדי או על חום גבוה מדי. יש לדעת, כי לכלוך מצטבר מהר מאוד בשטיחי שאגי ולכן צריך תחזוקה שוטפת באופן יסודי ומקצועי, אחת לחצי שנה מתבקש למי שמעוניין גם לשמור על מראה אסטטי וגם לשמור על בריאותו ובריאות שאר בני הבית.

בגלל שימוש יום יומי בשטיחי שאגי, הם צוברים לכלוך רב אם מדריכה על השטיח ואם מזיהום אוויר וכדומה. יש להיות תמיד עם היד על הדופק, בכל הקשור לניקוי השטיח ותחזוקתו. יש להתאים את אופי ניקוי השטיח כשאר אתם מתייעצים עם חברה מקצועית המתמחה בנושא של ניקוי שטיח שאגי. זה נכון ששטיחי שאגי הם יפים מאוד, אך מצד שני כל מי שאוהב שטיחים מסוג זה, לבטח יודע כמה הרבה תחזוקה וביצוע ניקוי שטיח, זה עשוי להצריך ממנו. מהירות התגובה כאשר ישנן "תאונות" כגון כתמי מזון או שתייה הנשפכים על השטיח היא חשובה מאוד. יש לדאוג, לספוג מיד את הכתם מן השטיח, באמצעות נייר סופג ולנקות עם תכשירי ניקוי ביתיים המתאימים לשטיח, מה שיגרום לכם להיות בטוחים שלא ייגרם שום נזק לשטיח, כאשר אתם מבצעים בו ניקוי שטיח.

כיצד ניתן לנקות כתם נקודתי?

אם הבחנתם בכתם נקודתי, יש לשים לב לשיטת ניקוי שטיח שאגי. ניתן להשתמש במסיר ניקוי ללא חומצות, אשר יתאים במיוחד עבור ניקוי שטיח שאגי.

מומלץ להשתמש במטלית לבנה ולא צבעונית בעת ניקוי שטיח. הסיבה היא שמטלית צבעונית, כאשר מדובר במגע עם חומר ניקוי ומים, עשוי להשאיר צבע על השטיח, מה שיפגום במראהו ובשטיח עצמו. מה שהכי חשוב הוא, להימנע מפעולות לא מומלצות כמו ניקוי שטיח שאגי באופן עצמאי, מה שעשוי להרוס כליל את השטיח וחבל. רק חברות המתמחות עם ניקוי שטיח שאגי, יוכלו למצוא את השיטה המתאימה והמקצועית ביותר של ניקוי שטיח שאגי. למשל ניקוי בקיטור לרוב, חברות אשר מבצעות ניקוי שטיח שאגי, לוקחות אותו למפעל מיוחד של ניקוי שטיחים אשר נמצא בבעלותן, מכניסות אותו למכונה מיוחדת, כאשר למכונה ישנן הרבה מברשות עם חומר ניקוי ייעודי המותאם לסיבי השטיח והשטיח אף יישטף בלחץ גבוה של מים. השטיח יעבור למסחטה אשר סוחטת את הנוזלים ואז למתקן מיוחד לייבוש השטיח. לאחר שהשטיח עבר ניקוי שטיח שאגי באופן מקצועי, הוא יונח על משטח ייעודי ויקבל טיפול של סירוק ובישום. השטיח יגיע אליכם חזרה הביתה, כשאר הוא עטוף בניילון ויהיה נקי, רענן ומריח מריח טוב של ניקיון.

עוד שיטות מקצועיות לניקוי שטיחי שאגי

עוד שיטות של ניקוי שטיח – קיימות בשוק כמו למשל ניקוי יבש באמצעות גרגרים מיוחדים. רק חברה וותיקה המנקה שנים שטיחים וריפודים, יכולה לנקות באופן מושלם וללא הרס, את השטיחים הללו שהם די מורכבים לניקוי יסודי. דווקא בגלל המראה העשיר של שטיחי שאגי, יש להקפיד יותר עם ניקוי שטיח שאגי. תחזוקה שבועית מחייבת. לחברה העוסקת שנים עם ניקוי שטיחים, ישנו טיפול נוסף הכלול במהלך ושלבי ניקוי השטיח, למשל פעולת חיטוי השטיח לאחר ניקיונו, כשאר פעולה זו היא חשובה מאוד למניעת חיידקים וריחות רעים מהשטיח. יש לדעת, כי שטיחי שאגי מתלכלכים מהר יותר מאשר שאר סוגי השטיחים ומי שמעוניין לרכוש אותם, צריך לדעת כי עליו לבצע בהם תחזוקה וכן, ניקוי שטיח שאגי מקצועי.

ישנם לא מעט אנשים, אשר מתלבטים לגבי רכישה של שטיח שאגי. הם פשוט חוששים כי הסיבים של השטיח ייפרמו וישתחררו לאחר הניקוי. זו הסיבה כי ברכישה עצמה של השטיח, מומלץ לוודא, כיצד מנקים ומתחזקים את השטיח. כאשר תקבלו הוראות ניקוי שטיח שאגי ותחזוקה נכונה, רק אז, תחליטו אם שטיח זה, אכן עשוי להתאים לכם. למעשה שיטות התחזוקה וגם ניקוי שטיח שאגי, הן פשוטות ופעולות אלה, יגזלו מכם מעט זמן. זו הסיבה כי יעוץ ולשאול את השאלות הנכונות, יכולים להיות תמיד יעיל ים לכם. אם חלמתם על שטיח שאגי שיקשט ויחמם את ביתכם, זה הזמן להתעניין ולהבין, כי זו ממש לא בעיה לבצע תחזוקה או ניקוי שטיח שאגי. 

מתלבטים לגבי שירותיה של חברת ניקוי שטיח שאגי? – אלופי הניקיון  המענה המושלם

על מנת למצוא נכון ולהיות בטוחים בבחירה של חברת ניקוי שטיח שאגי. יש למצוא את החברות הוותיקות שיש להן שם ומוניטין וכן, נותנות שירות באזורכם. חברת א.א.אלופי ניקיון, הינה חברה וותיקה שר קיימת כמעט 20 שנה בשוק. החברה מציעה שירותי ניקיון רבים תחת אותה קורת גג. בין השירותים שמציעה החברה: ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי  ווילונות בקיטור, ניקוי בתים, דירות ומשרדים, תיקון וריפוד חדש לספות בבית הלקוח ועוד. לחברה אחריות מלאה על עבודותיה והיא מציעה שירותי פריסה רחבים.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×