ניקוי שטיחים בבאר יעקב

ניקוי שטיחים בבאר יעקב

ניקוי שטיחים חשוב ומאוד משמעותי לאורך חייו של השטיח. מומלץ לנקות את השטיח באמצעות שואב אבק ביתי, אחת לשבוע וכאשר יש לבצע בשטיח ניקוי שטיחים  בבאר יעקב באופן יסודי ומקצועי, יש לפנות לחברה וותיקה ומומלצת, אשר באזורי השירות שלה, נכלל גם היישוב באר יעקב.  יש לשמור על השטיחים ברמת התחזוקה היום, יומית, כמו להימנע מלעלות על השטיח עם נעליים שכן, נעליים סוחבות איתן המון לכלוך מבחוץ ולכן, בארצות רבות, ישנו מנהג שכל מי שנכנס לבית שיש בו שטיחים, מוריד את נעליו בכניסה אל הבית. יש להרחיק ילדים מהשטיחים בזמן ארוחה שכן, תמיד יישפכו שאריו של אוכל, פירורים ושתייה, מה שלבטח יגרום לכתמים שקשה יהיה להסירם, כאשר כבר ייספגו עמוק בסיבי השטיח.

אם בכל זאת ראיתם כתם, יש להסירו באמצעות חומרי ניקוי מתאימים אשר לא יפגמו בסיבי השטיח. למשל שטיחים סינתטיים, יש להתאים להם ומרי ניקוי לשטיחים סינתטיים ואילו לשטיחים מסיבים טבעיים, כגון צמר או משי, יש לבחור נכון חומרי ניקוי שמתאימים לסיבים הללו של שטיחים יוקרתיים העשויים מסיבים טבעיים. יש להיזהר גם מהבחינה של חומרי ניקוי שלא תהיה בהם תרכובת כימית שעשויה לפגוע בבריאותכם ובבריאותם של בני המשפחה.

דרכים בטוחות ולא מזיקות לניקוי שטיחים באופן עצמי

ישנן דרכים שנחשבות לבטוחות יותר, בכל הקשור אל ניקוי שטיחים בבאר יעקב באופן עצמי.   תחילה, עליכם לבצע שאיבת שטיח באמצעות שואב האבק. במידה והשטיח רטוב מעט, ספגו את הנוזלים ממנו, באמצעות מטלית יבשה עד שתיעלם הלחות ממנו לגמרי. קחו חומר ניקוי ונסו אותו על פינה נסתרת בשטיח. המתינו מעט ואם השטיח  נראה טוב ולא דהה ממנו צבע או שהבחנתם בתגובה לא טובה, המשיכו בניקוי השטיח בחומר ניקוי זה.  יש לדעת, כי שטיחי צמר אינו דורשים טיפול רב והם עמידים במים. יש לשאוב מהם את האבק משני צדי השטיח. במידה ומצאתם כתמים בשטיח, ניתן להשתמש בחומר ניקוי ייעודי לשטיח על פי סוגי הסיבים ולדלל בשני מכסי הבקבוק במים קרים. יש להקציף ולנקות בעזרת ספוג ארו מברשת רכה את הכתמים באופן נקודתי, כך שהכתמים לא יתפזרו הלאה. יש להשתמש בספוג נקי, על  מנת לספוג את החומר והנוזלים מהשטיח. ייבשו את השטיח בעזרת מגבת נקייה ותנו לשטיח להתייבש באוויר הטבעי. אל תדרכו על השטיח או תשתמשו בו, עד לייבוש המוחלט.

שימו לב, לא להשתמש במכשירי חימום לייבוש מהיר יותר של השטיח, היות וסיבי השטיח, עשויים להתעוות בגלל הטמפרטורה הגבוהה של מכשיר החימום כגון תנור, מחמם אוויר ועוד.יש להחזיק שואב אבק  עוצמתי, כך שיוכל לשאוב את כל סוגי הלכלוך כגון אבק, חול ואפילו בוץ יבש. במידה ואתם מחזיקים בשואב אבק רובוטי, מומלץ להשתמש בו רק על שטיחים סינתטיים היות ובשטיחים טבעיים שהם עדינים יותר, הסיבים הם יותר עדינים וקשה לשמור על סיבי השטיח באמצעות שאיבה בעזרת שואב אבק רובוטי.

גם לשאוב את השטיח ישנה שיטה יעילה

על מנת שנהיה עדינים יותר ונשמור על השטיח, יש להשתמש בשואב האבק בצורה מתודית והכוונה היא לעבור על השטיח באופן מסודר. יש לבצע פעולה זו פעמיים, כך שנוכל לדעת, כי צמצמנו את הלכלוך והאבק באופן משמעותי. יש לשאוב את האבק מהשטיחים, כאשר אין אנשים בבית, כך שנהיה בטוחים כי לא ינשמו לריאותיהם את האבק. ככל שסלון הבית יהיה נקי יותר, כך נהנה מאיכות חיים גבוהה יותר. מלבד  תחזוקה כגון שאיבה והפיכת השטיח אחת לחודש, יש למצוא חברה אמינה המבצעת ניקוי שטיחים בבאר יעקב , במידה ואתם גרים ביישוב זה. כשאר אתם מעוניינים להסיר כתם מהשטיח, תוכלו להשתמש עם חומרי ניקוי בטוחים הנמצאים בביתכם, כגון סבון כלים, מים חמים ואבקת סודה לשתייה או למהול את המים   חומר ניקוי מעט חזק יותר. יש לנקות את הכתמים בעדינות בחוזקה ואין לתלות את השטיח בשום פנים ואופן, אך תחבטו בשטוח או תברישו אותו שכן, פעולות אלה, תפגומנה במראה השטיח. במידה ואתם מחליטים לגלגל את השטיח, הניחו אותו בשכיבה ולא בעמידה. יש לדעת, כי תליית השטיח א חבטות בו, גורמים לפיצוצים קטנים בגב השטיח, מה  שיגרום לסיבים. בדרך , השטיח יתבלה ותצטרכו לרכוש שטיח חדש וחבל.  פעולת הברשה של השטיח, עשויה את כוון הסיבים,  ולאת הסיבים. יש  להימנע מפעולה הרסנית זו. יש שחושבים לשטוף את השטיח, אך פעולה זו, אינה מומלצת כלל וכלל, היות ועלול להיווצר טחב ועובש בשטיח, המראה של השטיח יהיה דהוי ומרופט יותר ואף השטיח למעשה עשוי להפוך למפגע בריאותי.

סוגי השטיחים ותדירות של ניקוי מקצועי באמצעות חברה מנוסה

ניתן לראות כי קיימים שטיחים ניידים וכן, שטיחים מקיר לקיר. לא מומלץ לבצע ניקוי שטיחים בבאר יעקב בכוחות עצמכם, היות ופעולה זו, לא תהיה מקצועית ותסב לכם נזק. כאש מדובר על ניקוי שטיחים מקיר לקיר, על אחת כמה וכמה שיש להזמין חברת ניקוי שטיחים בבאר יעקב, במידה ואתם מאזור זה.  יש שיטות רבות על מנת שתוצאת ניקוי שטיחים בבאר יעקב, תהיה מושלמת. קשה לנקות שטיחים מקיר לקיר ולכן, מלאכה זו, יש להשאיר בידיהם של המומחים. ניתן לנקות שטיחים ניידים באמצעות שמפו מיבש המיוחד לשטיחים ומומלץ, ככל שניתן לא להרטיב את השטיח. חברות ניקוי שטיחים בבאר יעקב,  מנקות את כל סוגי השטיחים ולכן, אם ישנם כתמים קשים, חברות המתמחות בניקוי שטיחים, תוכלנה להשתמש בשיטות ייחודיות ומקצועיות, כגון ניקוי כתמים קשים באדים. שיטה נוספת לניקוי שטיחים בבאר יעקב וערים הנוספות בארץ היא באמצעות קרצוף רטוב עבור הסרת כתמים קלים יותר. גם ניקוי שטיחים באמצעות אבקה מיוחדת נעשית באופן מקצועי ובאחריות החברה המנקה.

ישנם שטיחים יוקרתיים, שמומלץ לא להתעסק איתם באמצעות ניקוי חובבני של שטיחים. יש לקרוא לחברת ניקוי שטיחים בבאר יעקב, במידה ואתם מעוניינים שהשטיח יישמר לשנים ארוכות, היות וכידוע שטיחים אלה הינם יקרים. לשטיחים יוקרתיים ישנם פרנזים ולכן רק חברה מומחית המציעה שירותי ניקוי שטיחים בבאר יעקב או בעיר בה אתם גרים, תוכל לבצע מלאכה זו. כאשר אתם מזמינים חברת ניקוי שטיחים בבאר יעקב או בכל אזור אחר, יש לבצע סקר של השוואת מחירים ולהיות בטוחים, כי במהלך ניקוי השטיח הוא לא ייפגם.

ניקוי שטיחים? רק אצל האלופים בניקיון

על מנת להצליח בבחירה נכונה של חברת ניקוי שטיחים בבאר יעקב, יש לבצע סקר שוק, למצוא המלצות מאנשים שאתם מכירים וכן, למצוא כמה שיותר מידע ברשת על החברות השונות. יש לדעת כי וותק, המלצות של גולשים וכדומה, יהוו את האינדיקציה הטובה ביותר לבחירה מושכלת. אחת מהחברות המומלצות והמוכרות בתחום של ניקוי שטיחים, ניקוי ספות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב וכן, ניקוי ווילונות הינה חברת  א.א. אלופים בניקיון, הקיימת 19 שנה ומציעה ללקוחותיה, שירותי ניקיון ברמה גבוהה  באזורים רבים בארץ. החברה אף מציעה ניקיון בתים, דירות ומשרדים, כך שתוכלו למצוא את כל שירותי הניקיון תחת קורת גג אחת.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×