תיקון קרע בספה

תיקון קרע בספה

ישנם מצבים שהם כלל אינם נעימים כמו שאתם מגלים קרע בספת הסלון שלכם. כאשר הקרע נמצא באזור שהוא די בולט לעין, אין מנוס אחר מאשר תיקון קרע בספה. לפני שהקרע יתרחב ויהיה בהרבה יותר קשה לתקן אותו, יש לפנות אל חברה המתמחה בנושא של תיקון קרע בספה.אם הקרע אינו נמצא באזור  גלוי, ניתן יהיה להשאירו במצבו. במידה והוא נמצא באזור שכן מפריע לעין, יש לבצע בהקדם תיקון קרע בספה. יש לציין כי תיקון קרע בספה עשוי להיות מורכב ולעלות לא מעט ולכן יש לשקול ולהתייעץ עם חברה אשר מתמחה בנושא של תיקון קרע בשפה כך שתקבלו את הייעוץ והטיפול הטוב ביותר. יש שגם כך מתכננים להחליף את ספות ביתם והם פשוט יכסו את הסלון בכיסוי בד על מנת שהקרע לא ייראה.

 

הדרך הטובה ביותר של תיקון קרע בספה היא להדביק את הקרע באופן מקצועי באמצעות חברת תיקון ספות אשר לבטח תדע כיצד לתקן באופן אמנותי ובדיוק רב את הקרע בספה. ישנם טלאים שקשה אפילו לראות שבוצע תיקון קרע בספה. ניתן למצוא  בד זהה לזה של הריפוד בספה וכן לגוון המתאים. לרוב  בעל המקצוע המומחה עם תיקון קרע בספה, ינקה את הספה באופן מקצועי לפני תיקון קרע בספה ימרח דבק מיוחד לאחר שהספה התייבשה לחלוטין, כך שהטלאי יהיה חלק בלתי נפרד והספה תיראה כאילו מעולם לא היה בה קרע. כאשר אתם רוכשים ספות חדשות, בקשו כי יתנו לכם חתיכה מאותו בד ריפוד ואם מדובר על ספות עור, בקשו טלאי מאותו הגוון והסוג למקרה שעם  השנים ייווצר קרע בספה.

 

ממה נוצרים קרעים בספות?

לאוב מכשיר חד, כמו מספריים או סכין שהילד או אחד מבני הבית שכחו. גם בלאי בביר עם השנים עשוי להחליש את הבד או העור של הספה ומכאן לקרע המרחק הינו קצר. זו הסיבה כי מומלץ כי תבררו מי מבצע  תיקון קרע בספה, כך שיהיה לכם למי לפנות בכל מקרה ועל כל צרה שלא תהיה בספות הסלון בביתכם. גם תחזוקה לקויה יכולה לגרום לקרעים בספה. ויש לבצע תחזוקה נכונה וכללים בבית על מנת שדבר זה לא יקרה לספות שלכם. גם  בעל חיים שעולה על הספה עשוי לשרוט בציפורניו את הריפוד של הספה. יש להימנע גגם ממצב זה ולא לאפשר לחיות המחמד שלכם לרבוץ על ספות הסלון. גם הילדים בבית חייבים להיזהר ולכן, מנעו מהם לבצע עבודות יצירה למיניהן בסמוך לספות בסלון, מה שיגביר את הסיכויים לקרעים ונזקים נוספים בספות.

 

עד לפני מספר שנים אנשים שסבלו מקרע בספות, לא הייתה להם האפשרות למצוא בעל מקצוע המתמחה עם תיקון קרע בספה והם נאלצו לחיות כך עם הקרע עד שרכשו ספות חדשות. היום ניתן למצוא את מי שמבצע תיקון קרע בספה, מה שיגרום לחיסכון רב של הוצאה  גבוהה כמו רכישת ספות חדשות לסלון. יש יותר חברות מקצועיות אשר מציות ניקוי ותיקון ספות, כאשר יש לבצע תיקון קרע בספה. ניתן לתקן קרע גם בספות דמויות עור, ספות בד מכל הסוגים. כאשר יבצע תיקון קרע בספה היא תיראה אסתטית כאשר תהליך זה הינו קל ליישום באמצעות חברות מקצועיות. אם יש לכם ספות יקרות מומלץ כי תבצעו תיקון קרע בספה. מדובר לרוב על תיקון קרע בספה שהוא נקודתי.

קרעים נפוצים והסיבות להן בספות העור

ישנם קרעים שנפוצים בספות עור, היות ומדובר על תפרים שנמצאים בספות העור. כאשר ישנה היפרמות של תפרים הסיכוי לקרע יהיה גבוה יותר. הנזק החמור ביותר של ספות העור הינו קרע. אבל החדשות הטובות שישנם מומחים בתחום של תיקון קרע בספה עור, כך שניתן יהיה להחזיר את הספה  למצבה  הטוב יותר כאשר היא שלימה ללא קרעים. בעלי מקצוע כגון חברות המתמחות בניקוי ותיקון ספות, מחזיקים בכל מיני בדים ופיסות עור, אשר עשויות להתאים בדיוק לסווג הספות שלכם. ספות עור מחירן גבוה מאוד ולן כאשר יש לבצע תיקון קרע בספה העשויה עור, תיקון זה יהיה משתלם בסופו של דבר. היום לא תצטרכו לחיות עם מרה לא אסתטי של ספה קרועה כי היום הכול ניתן לתיקון ואפילו תיקון אמנותי כזה שקשה לחשוב בכלל כי היה קרע בספה.

 

אולי לא ידעתם בל חומציות המגיעה מזיעת אדם עשויה לפגום בעור ולגרום לו להיקרע. יש לשים לב כי הספות תהיינה מכוסות לפחות בתקופת הקיץ ע כיסוי מתאים שיגן עליהן. הכוונה היא כמובן לספות עור. יש לדעת כי תפר שנפרם יכול להתרחב במהרה. ישנן היום טכניקות תפירה ספציפיות, אשר ניתן באמצעותן לתקן באופן מושלם ועל הצד הטוב ביותר תיקון קרע בספה מעור. גם סדקי קטנים עשויים להתפתח לקרעים קטנים או קרע אחד בולט. ניתן גם להוסיף טלאי מתאים, מה שיקנה  לספה מראה שלם ואסתטי. ער שהתיישן יכול להיראות מקומט וסדוק במקרים החמורים ביותר תוכלו לבצע ריפוד מחדש של ספת העור שלכם.תיקון קרע בספה העשויה עור, ניתן לביצוע במגוון שיטות. יש להחדיר חתיכת עור תחת הקרע ולהדביק בצורה מקצועית את המקום. ניתן למצוא פתרון זול ויעיל כגון הדבקת טלאי מתאים שיכסה את הקרע.

 

יש לשים לב לתפרים של הספות, היות ותפר פרום מהווה מקור לצרות ובעקבותיו יהיה קיים הצורך של תיקון קרע בספה. המחשבה על רכישת מערכת סלון חדשה מתחילה לקנן בקרב בעלי הספות שמגלים כי התפרים מתגלים ונפרמים. ניתן בהחלט  לחסוך כסף ולהציע תיקון קרע בספה ע"י איש מקצוע העובד שנים בתחום, אשר יודע לתקן ספות בד ועור. היום קל לבצע תיקון קרע בספה והתוצאות תהיינה ממש כמו ספה חדשה. כשאר בעל המקצוע יאבחן את הקרע וסוג הריפוד. ניתן לטפל במראה החיצוני של הספות כמו העלמה של שריטות, סדקים ושפשופים באזורים מסוימים של הספות. ניתן למצוא תיקון נקודתי של קרע בספה, טיפול בקרע באמצעות תפירת הספה שנפרמו, או הסתרת הקרע באמצעות פצ'ים שהם טלאים.

 

תיקון קרע בספה יש לבצע מיד

תיקון קרע בספה יש לבצע מיד עם האבחנה שיש קרע. ההזנחה של קרע קטן, תוביל להיווצרות קרע גדול תיקון קרע בספה מתאפשר כאשר הקרע אינו עולה על רוחב של 10 ס"מ. כאשר מדובר על קרע גדול יותר לא ניתן יהיה לתקן אותו ומשם יש לרפד את הספה מחדש. יש למצוא חברה אמינה וותיקה המבצעת תיקון קרע בספה. אחת מהחברות המובילות, הינה א.א.אלופים בניקיון אשר קיימת כבר 19 שנה ומתמחה בסוגים רבים של עבודות ניקוי ותיקון של ספות ושטיחים. לחברה שירותים נוספים כגון ניקוי בתים, דירות ומשרדים, ניקוי ספות , ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי ווילונות בקיטור ועוד. החברה מעניקה אחריות מלאה על כל סוגי העבודה שהיא מבצעת. כמו כן היום אזורי הפריסה נרחבים ותוכלו להזמין את הצוותים המקצועיים של החברה , כאשר היא עובדת עם מכונות משוכללות, חומרים איכותיים ומקצועיות ללא תחרות. תוכלו לפנות לחברה ונציג מטעמה יגיע אליכם לאבחן את הספות ויציע הצעת מחיר שתוכלו להשוות מול חברות נוספות.

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×