שטיח פרסי מחיר

שטיח פרסי מחיר

באיראן, פרס כפי שחלקנו מכירים, מייצרים כבר מאות בשנים שטיחים מיוחדים העשויים בעבודת יד וסיביהם עשויים מצמר כבשים. הדוגמאות המוכרות של שטיחים אלה הן: ערבסקות ופייזלי והצבעים הם אדום, כחול וצהוב. שטיח פרסי מחיר, מתחלק לקבוצות ולפי האזורים שבהם מייצרים שטיח זה כגון: טהראן, קשאן, טבריז, איספאהן ועוד. ישנם אזורים שבהם שטיח פרסי מחיר, מיוצר ממשי או בשילוב של משי עם צמר. זו הסיבה כי שטיח פרסי מחיר, חייב להתנקות ע"י חברה מקצועית. בפרס משתמשים עם שטיחים הינו על מנת לחמם את הבית ולהקנות לו מראה מעוצב, כך גם עד היום. שטיח פרסי מחיר, הינו מבין השטיחים היוקרתיים והנחשבים ביותר ולכן שטיח פרסי מחיר הינו יקר. המחיר של ניקוי שטיח פרסי, תלוי במצבו, ככל שיהיה מלוכלך יותר או מוזנח יותר, כך העבודה תהיה רבה יותר והמחיר יהיה בהתאם. תחזוקה וטיפול נכון בשטיח, יכולה למנוע מצב של הזנחה וכן, חיסכון במחיר של ניקוי שטיח פרסי.

 

זו הסיבה, כי שטיח פרסי מחיר, יש לנקות רק במפעל של חברת  ניקוי שטיחים וותיקה, אשר מתמחה בניקוי שטיח פרסי מחיר השטיחים נחשבים והיקרים ביותר הינם שטיחים פרסיים, מחירם הוא גבוה מאוד ולכן, יש להשקיע בניקוי של שטיח פרסי מחיר, היות וניקוי מקצועי של השטיח ישמר אותו לשנים. כמו כן, עליכם לדעת לתחזק נכון את השטיח הפרסי שברשותם באמצעות שואב אבק אחת לשבוע וכן להפוך את השטיח אחת לחודש למשך יומיים.  כאשר מנסים לנקות שטיח פרי מחיר ללא חברה מקצועית, כגון עם מים , סבון ומברשת יכולים להרוס כליל שטיח פרסי. ניקוי שטיח פרסי מחיר, מחייב הבנה וידע עמוק וכן, הכרת הכימיקלים שיעשו את העבודה מבלי שייגרם נזק לשטיח. יש לציין כי אם הבחנתם בכתם, יש להימנע בשימוש עם חומרי ניקוי כימיים אשר יכולים בקלות להרוס שטיח פרסי מחיר כגון דהייה של צבעי השטיח.

 

שיטות מקצועיות לניקוי שטיח פרסי

יש לציין, כי ניקוי שטיח פרסי מחיר, ניתן לנקות בשיטה הרטובה או בשיטה של ניקוי יבש. כאשר מדובר על ניקוי רטוב ישנם שלבים הכוללים: ניעור השטיח מחול ואבק, כאשר ניעור זה, נעשה באמצעות מכונה מקצועית אשר אינה גורמת נזק לשיט פרסי מחיר. השלב השני הינו השרייה של השטיח באמבט מיוחד יחד עם חומר ניקוי הנבחר בקפידה לשטיח פרסי המטרה היא לרכך את הלכלוך. לאחר מכן, פורשים שטיח פרסי מחיר על משטח גדול וכך, אפשר לנקות היטב את השטיח מלכלוך ולכל שטיח מתאימים את המשטח המתאים לו. לאחר מכן, מתחילים שטיפה בלחץ כאשר השטיח מוכנס למתקן אוטומטי אשר מנקה שטיח פרסי מחיר באמצעות חומרי ניקוי מיוחדים המתאימים לשטיח זה ובלחץ גבוה. כל הלכלוך יוסר באמצעות ניקוי בשלב זה. השלב האחרון הינו הברשה. סוג המברשת מותאם לכל שטיח פרסי מחיר.

 

השלב הסופי הוא כמובן השטיפה של שטיח פרסי מחיר באמצעות מים נקיים ואז שוטפים באמצעות מים רכים את שטיח פרסי מחיר. לאחר מכן, משתמשים עם מרכך מיוחד. סחיטה של שטיח פרסי מחיר, נעשה גם באמצעות מכונה מיוחדת שנמצאת במפעל ניקוי שטיח פרסי מחיר. הבחירה של חברה וותיקה לניקוי שטיחים הינה מכרעת, היות ומדובר על ניקוי שטיח פרסי מחיר. למשל הברשה אגרסיבית מדי עם מברשות שאינן מתאימות תגרום  לפגיעה בסיבים ובמרקם השטיח והוא פשוט יתבלה ויאבד מיופיו ומערכו. כשאר אתם מתחזקים את השטיח ישנם דברים שאסור לעשות כגון לחבוט בשטיח וכן אסור לחשוף את השטיח לשמש היות והצבעים של השטיח יכולים לדהות. יש להיזהר מקיפול השטיח, היות ומדובר על שטיח שהוא עדין במיוחד. 

 

מדע חשוב למסור שטיח פרסי לניקוי במפעל מומחה?

 הסיבה של מסירת שטיח פרסי מחיר למפעל מיוחד אשר בו מתמחים בניקוי מקצועי ש שטיחים פרסים, היא שאתם לא נוטלים על עצמכם סיכון ומנקים אץ השטיח בעצמכם, כי אם מוסרים שיח פרסי מחיר בידיהם המיומנות של חברת ניקוי שטיחים. יש לציין, כי ניקוי שטיח פרסי מחיר, תלוי בגודלו של השטיח. למשל, ניקוי שטיחים פרסיים צרים יעלה זול יותר, מאשר ניקוי שטיח פרסי מחי שיהיה גדול בהרבה ישנם אנשים שמשכילים לעשות ומזמינים ניקוי שטיח פרסי מחיר, כשר החברה לוקחת את השטיחים למפעל. מדובר על חיסכון כספי, היות ומחיר זה, יהיה זול יותר מאשר רכשת שטיח פרסי מחיר חדש, אשר מחירו ידוע שהוא מהגבוהים ביותר.

 

ניקוי מקצועי של שטיח פרסי מחר, יקנה לכם שטיח מטופח במראה חדש. יש לשים לב בכל פעם אם נשפך מזון או שתייה, יש לספוג מיד את הכתם באמצעות מטלית יבשה או נייר סופג מומלץ לשמור על שטיח פרסי מחר, כאשר אתם נמנעים לדרוך על השטיח עם נעליים, היות ונעליים מביאים עימם לכלוך קשה וחיידקים רבים שקשה מאוד יהיה להיפטר מהם. בכל מקרה אם אתם חשים כי השטיח שלכם צבר ריח רע או כתמים, מהרו למסור את שטיח פרסי מחיר לחברת ניקיון שטיחים אשר מתמחה בניקוי שטיחים פרסיים והיא מחזיקה במפעל המתמחה בניקוי שטיחי יוקרה העשויים מסיבים טבעיים ובעבודת יד.  שטיח פרסי מחיר, הינו דוגמא נהדרת לשטיחים העשויים בעבודת יד וכן הניקוי שלהם הינו שונה משטיחים סטנדרטיים.

 

יש לציין כי שטיח פרסי מחיר, הינו עדים בהרבה משאר השטיחים שאנו מכירים והוא חייב לעבור טיפול מקצועי בשלבים שונים, על מנת שיתנקה ויראה כחדש. כל שטיח בעבודת יד, ם סיני, אפגאני, טורקי וכדומה, מקבל את הטיפול המתאים לו במפעל ניקוי שטיחים. למשל ניקוי של שטיח צמר בעבודת יד, יהיה שונה בתכלית, מאשר שטיח כרמל שעשוי במכונה ודומה לשטיח פרסי מחיר. חשוב לא לוותר על ניקוי שטיח פרסי מחיר, היות וערכם הינו גבוה ושטיח זה, חייב לקבל את הטיפול הראוי והמקצועי.  מומלץ שלא תיקחו צ'אנס מיותר, כי אם יש למסור את השטיחים היוקרתיים שלכם כמו שטיח פרסי מחיר, רק בידי מפעל לניקוי שטיחים מיומן אשר קיים מזה שנים רבות יש על חברה זו הרבה המלצות וחוות דעת טובות. כמו כן, יש לבצע השוואת מחירים בין מפעלים שונים לניקוי שטיחים הנמצאים באזורכם ולדעת באיזו חברה שמחזיקה מפעל לניקוי שטיחים בעבודת יד יש לבחור.

 

המומחים בניקוי מקצועי של שטיחים פרסים

על מנת לבחור נכון חברת ניקוי שטיחים בעבודת יד, יש לחפש באתרים השונים ברשת, כמה שיותר פרטים לגבי מפעל ניקוי שטיחים. אחת מהחברות הידועות בארץ, אשר מנקה שטיח פרסי מחיר ושאר שטיחים יוקרתיים העשויים בעבודת יד, הינה חברת א.א.אלופי ניקיון. החברה קיימת כבר שני עשורים והיא מציעה שירותי ניקיון רבים הכוללים: ניקוי ספות בבית הלקוח, ניקוי שטיחים גם בבית הלקוח וגם במפעל, ניקוי ריפוד רכב, ניקוי מזרונים, ניקוי ווילונות בקיטור, ניקוי בתים דירות ומשרדים, תיקון ספות בבית הלקוח, ריפוד ספות בבית הלקוח ועוד. הצוותים של חברת א.א. אלופי ניקיון מיומנים ומציעים פריסה רחבה בערים רבות בארץ. השירות הינו אדיב והמחירים סבירים.  החברה מציעה אחריות ע כל עבודות הניקיון שהיא מבצעת ומעניקה טיפים לגבי תחזוקה מקצועית של שטיחים וספות, מזרונים ועוד.

א.א.אלופי ניקיון

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×