ריפוד ספות בבית הלקוח

ריפוד ספות בבית הלקוח – מענה מהיר ויעיל מבלי לבזבז זמן

לבחירת רפד מקצועי לחצו

הסלון שלנו הוא לב ליבו של הבית, אנו יושבים על הספות שעות רבות, אם יחד עם בני הבית או יחד עם אורחים. כאשר הסלון הופך למשופשף ובלוי, חבל לרכוש מערכת ישיבה חדשה, עדיף להזמין חברה המתמחה עם ריפוד ספות בבית הלקוח. תוכלו לחדש את ריפוד הספה ולעצב אותה מחדש. העלות משתלמת הרבה יותר מאשר רכישת סלון חדש כאשר חברה המתמחה בנושא ריפוד ספות, מגיעה אליכם הביתה, היא תבצע עבודה יסודית, כולל ספוגים חדשים, משענות , תיקון החלק האחורי כגון משענת הספה ועוד. מחיר הריפוד או חידוש הספות, תלוי בכמות המטרים ובסוג הריפוד כגון ריפוד בד יעלה פחות, לעומת ריפוד עור.

רוצים לדעת מחירים של ריפוד ספות? עברו עכשיו למאסטר קלין

אנחנו פה בשבילכם לכל שאלה:

ריפוד ספות

 

ספות חדשות או מחודשות, מעניקות לבית מראה זוהר. הספות מתבלות מהר מאוד, במיוחד אם ישנם ילדים קטנים בבית ואם אוכלים או שותים בסלון. למעשה ריפוד ספות בבית הלקוח ייקח את הספות הישנות שלכם למראה של ספות חדשות. למשל שבר בספה, יגרום לה להיראות עקומה, הריפוד הקרוע, גורם לאווירה לא נעימה ואם הספוגים כבר שקועים, לא ניתן יהיה לשבת בנוח .

לכל ספה קיים תאריך תפוגה

ממש כמו כל מוצר, גם לספות קיים תאריך תפוגה, השנים ועייפות החומר כבר עושים את שלהם. ספה מוזנחת היא לגמרי לא מראה מלבב. אם החלטתם לחסוך ולגרום לספות שלכם להיראות מטופחות וחדשות, ריפוד ספות בבית הלקוח יהיה הפתרון היעיל ביותר עבורכם.  כאשר תזמינו חברה העוסקת בריפוד ספות, בעלי מקצוע מטעם החברה, יפרקו את כל הריפוד, יתפרו את הבד שבחרתם לריפוד החדש ויתפרו אותו על הספות. הליך זה אינו מורכב, הלקוח משלם על הריפוד, הבדים והעבודה עצמה, כאשר הוא בוחר את בד הריפוד על פי טעמו.

ריפוד ספות אינו חוסך רק בזמן,כסף ואנרגיות מיותרות, כי אם ישדרג את ביתכם. ישנו מגוון רב ועשיר של בדי ריפוד, כך שניתן בקלות לשרג את הספות בסלון ביתכם לאופנתיות ומיוחדות והכי חשוב- חדשות!. את הבחירה של בדי הריפוד, תתבצע בהתאם לסגנון הסלון ולטעם האישי של כל אחד. יש להשקיע בריפוד איכותי עמיד כזה שישרת אתכם. יש להשקיע ברפד מקצועי, מנוסה שמבצע עבודה אמנותית, מדויקת ואיכותית. ככל שתהיינה לכם המלצות לגבי חברה זו או אחרת, כך תוכלו להיות בטוחים יותר, כי בחרתם חברה מקצועית, אשר תבצע עבורכן עבודה מקצועית, מדויקת ואיכותית. מומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע, לגבי בחירה נכונה של בדי הריפוד, כאשר הריפוד יהיה קל לתחזוקה וניקוי ויחזיק מעמד משך שנים.

טכניקות תפירה מיוחדות לריפוד הספות

לעיתים תפרים נפרמים ולכן, רק רפד איכותי, יכול לבצע תפרים בטכניקה מיוחדת, אשר מסתירה את חוט התפירה, כאשר התפירה הינה ידנית ומחקה באופן מדויק מכונת תפירה.  רבים שואלים את עצמם, מדוע להזמין ריפוד ספות בבית הלקוח אם ניתן למעשה לרכוש סלון חדש? ישנם מחירים זולים של מערכות ישיבה, אבל הבעיה שהספות לגבי הרבה אנשים, מהוות ערך סנטימנטלי וכן, אם מדובר בספות יקרות ועתיקות אשר הועברו בירושה, משתלם לרפד אותן מחדש.

ניתן לשמור על הריהוט בסלון למשך שנים רבות, עבודה כמו ריפוד ספות בבית הלקוח הינה עבודה אמנותית ולבטח משתלמת. ניתן לרפד ספה במראה קלאסי או מודרני, ספות פינתיות או ספות של שניים ושלושה. ניתן לשנות את מילוי הספות אם בקפיצים, נוצות או ספוג. לכל מילוי, קיימים החסרונות והיתרונות שלו, אם בהיבט העיצובי וגם בהיבט של נוחות או מחיר.  ישנם קטלוגים של בדי ריפוד, כאשר תוכלו לבחור מהם ולהתייעץ עם הרפד לגבי בחירה נכונה של בד הריפוד, כאשר הבחירה הינה מכרעת הן לתחזוקה, הן לניקוי והן להתאמת הבד לשאר הפריטים בסלון.

בחירה נכונה של ריפוד הסלון

בדי ריפוד כגון פשתן וכותנה הינם בדי הריפוד הפופולאריים ביותר. הם מעניקים לספות מראה קליל ונעימים למגע. הבעיה היא שבדים אלה קולטים לכלוך וכתמים. הבדים הסינתטיים,  כגון פוליאסטר, אלקנטרה או מיקרופייבר  הם הרבה יותר קלים לניקוי וכן, ניתן להשתמש בבד ריפוד חדש שהוא דוחה כתמים. ניתן להתייעץ עם הרפד עצמו, כך שיוכל לייעץ לכם על פי אורח החיים שלכם, הגנון ובני הבית, איזה בד ריפוד יהיה המתאים והיעיל ביותר. העור נחשב לריפוד איכותי וישנם שיעדיפו ריפוד זה על ריפוד בד, אך אם מדובר על עור אמיתי, מחירו יהיה גבוה. היתרון של ריפוד ספות בבית הלקוח, כאשר הריפוד הינו מעור, שהכתמים לא ייספגו עור ולכן, ריפוד זה מתאים לבית שיש בו ילדים. העור הינו בעל עמידות גבוהה וקל לנקות אותו , באמצעות קרמים מיוחדים אשר מנקים ושונרים על ריפוד העור. החיסרון בריפוד העור הוא שבמדינה חמה כמו ישראל, ישיבה ממושכת על ספות עור, תגרום להזעה.

ג'אקארד הינו בד ריפוד עבה וכן, והמרקם שלו מעט מחוספס אשר מיוצר מאריגה רב שכבתית. בד זה אמנם קשה לניקוי  ולכן בחירה בבד זה היא אינה פופולארית. זמש, הינו עור הפוך שמתלכלך מהר וגם ריפוד זה קשה לניקוי. המחיר של ריפוד ספות בבית הלקוח, תלוי בגודלן של הספות ומחיר הבד. טווח המחירים הינו רחב, כך שהריפוד ינוע בין מאות לבין כמה אלפי שקלים, הכול תלוי בהשקעה והשדרוג של ספות הסלון.

מתי מומלץ לרפד מחדש את ספות הסלון?

לא כל ספה היא זולה ועשויה להצדיק את ההשקעה והמאמץ, אשר מצריכים את כל ההליך של החלפת ריפוד בבית הלקוח. יש כאלה שאינם מוותרים על הספות המרופטות שלהם, בגלל חומר הגלם שלהם, ספות עתיקות או ערך סנטימנטלי. אם סלון ביתכם יקר לליבכם והוא ראה ימים טובים יותר, זה הזמן לשדרג אותו ולהחליף לו ריפוד.החלפת הריפוד, כולל הוספת חומרי מילוי רכים למושבים ולמשענות הגב והיד, תיקון וטיפול בגוף הספה ועוד. גם בפן הכלכלי, ההחלטה הנבונה ביותר, הינה להחליף את הריפוד הישן של הספות בריפוד חדש. המחירים הינם נמוכים בהשוואה לרכישת מערכת ישיבה חדשה.

 

גם מודעות המחזור, כבר חלחלה לאנשים רבים ולכן, על מנת לנהוג נכון ולהתחשב באיכות הסביבה, רבים יעדיפו לבצע ריפוד ספות בבית הלקוח. בחירת גוון הריפוד חייב להתבצע בשיקול דעת. מי שיש לו ילדים וחיות מחמד, או כאלה הנוטים לארח הרבה בסלון ביתם, יש לבחור בגוון כהה של ריפוד, כך שבעתיד ניתן יהיה לטשטש את הכתמים. מומלץ לבחור בבד ריפוד סינטטי, כך שבדי ריפוד אלה הם חזקים, עמידים וקלים לניקוי. בחירה של חברה אשר תגיע עד לביתכם להחליף את ריפוד סלון ביתכם, הינה מכרעת ולכן, מומלץ לבחור חברה אמינה ובעלת וותק רב והמלצות. חברת א.א.אלופים בניקיון, הינה אחת מהחברות  הוותיקות אשר מתמחה בריפוד סלון, ניקוי ספות, ניקוי ווילונות, ניקוי שטיחים וסל רחב של שירותים אשר כולל גם ניקיון בתים, משרדים וכן ניקוי ריפוד רכב. החברה קיימת מזה 19 שנה והיא מעניקה ללקוחותיה הרבים, שירות מקצועי אמין ואדיב. החברה תשמח לתת לכם הצעת מחיר, כך שתוכלו להשוות אותה מול שאר החברות.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×