ניקוי שטיחים בכפר סירקין

ניקוי שטיחים בכפר סירקין

היום כאשר הילדים שלנו לא מי יודע מה ממושמעים הם אוכלים בסלון ומלכלכים את הספות והשטיחים אנו מגיעים למצב שאת הכתמים מהשטיחים שלנו רק מומחים בדבר יוכלו להסיר. הכוונה היא לחברת ניקוי שטיחים בכפר סירקין במדיה ואתם גרים באזור זה. גם חומרי ניקוי שאנו משתמשים בהם יכולים לגרום לנזק לשטיחים. זו הסיבה כי יש להיזהר בבחירה של חומרי ניקוי נכונים שיתאימו לשטיחים ולא יכילו חומרים כימיים שיגרמו לדהיית הצבע בשטיחים או להרס הסיבים. כשאר הכתם טרי ואתם מטפלים בו נכון ובמהירות ייתכן כי לא תצטרכו להזמין חברת ניקוי שטיחים בכפר סירקין.  זה ממש לא משנה אם באמת הבחנתם בכתמים על השטיח או לא, בכל שנה תצטרכו להזמין ניקוי שטיחים בכפר סירקין שיבוצע באמצעות חברה מקצועית וותיקה.

 

כאשר מתחזקים שטיחים יש להעניק להם גם את הניקיון הנחוץ להם כגון ניקיון יסודי. הכוונה היא למעשה לניקיון מקצועי כגון שירותי ניקוי שטיחים בכפר סירקין. ניתן גם לרענן את השטיח מפעם לפעם באמצעות שמפו יבש אנטי בקטריאלי אשר שואב את האבק מהעומק של סיבי השטיח ומשמיד את החיידקים. שמפו זה הוא כמו ספריי והוא נוח וקל לשימוש. שטיחים הינם פריטי עיצוב די דומיננטיים בבית ושי לתחזק ולטפח אותם נכון על מנת שגם הבית שלכם ייראה מטופח. שי לדעת כי ם כאשר אתם מנקים כתמים מהשטיח ישנם כללים שיש ליישם על מנת שהכתם לא יתפשט לשאר האזורים בשטיח שטיחים סינטטיים הרבה יותר קל לנקות ולכן כאשר מופיע כתם בשטיחים מסוג זה יש לערבב סבון כלים עם מים ולנקות את הכתם באופן נקודתי והוא ייעלם כאילו לא היה שם מעולם.

מדוע חשוב לחזק ולנקות שטיחים באמצעות חברה מקצועית?

ראשית מלבד החיידקים והלכלוך ישנה קרדית האבק אשר גורמת לשמות במערכת כלי הנשימה שלנו. כשאר שואבים באופן תדיר את האבק מהשטיחים והריפודים ומאווררים בשמש את השטיחים רב הסיכויים כי אם קרדית האבק קיימת היא תיעלם. קרדית האבק אוהבת הרבה אבק וחושך כך שתוכל להתחפר בין סיבי השטיח. אם ישנם חיו מחמד וילדים קטנים התכיפות של תחזוקת השטיח והניקיון המקצועי יהיה בתכיפות גבוהה יותר. מצד שני אם אתם חשים בריח רע מהשטיח, שי לפנות לחבר ניקוי שטיחים בכפר סירקין. גם בעלי חברות עסקים שונים ובתי מלון חייבים להשתמש באופן קבוע בשירותיה של חברת ניקוי שטיחים בכפר סירקין או כל עיר אחרת בארץ על מנת לשמור על ניקיון היגיינה ושמירה על אורך חייהם של שטיחים מקיר לקיר.

 

חברת ניקוי שטיחים בכפר סירקין שהיא מקצועית, תמליץ לכם מלבד השאיבה של השטיחים כתחזוקה שוטפת גם להפוך את השטיח אחת לחודש ואפילו לדרוך על צדו ההפוך. פעולה זו רק תסייע  להיפטר מגרגרי חול ואבק מן השטיח. מי שאוהב שטיחים יודע כי כמו כל דבר או מוצר יש לתחזק ולטפח אותם על מנת שיראו טוב. שטיחים מוזנחים מעכירים את האווירה בבית וכן מזיקים לבריאותכם ובריאותם של בני הבית. יש לדעת כי חברת ניקוי שטיחים בכפר סירקין תגיע לפני הניקו על מנת למצוא את השיטה וחומרי הניקוי אשר מתאימים לשטיח הספציפי שלכם. אם ישנו כתם שקשה להסיר תוכלו לנסות חומר ניקוי מיוד שמסייע  בהמסת שומנים מסיבי השטיח. למשל חומרי ניקוי שמכילים מעט אלכוהול הם אלה אשר יסייעו להמיס שומנים.

 

שטיח בעל סיבים ארוכים אוגר יותר לכלוך ואבק

זה אינו סוד כי צורת האריגה של השטיחים היא זו אשר גורמת להצטברות אבק ולכלוך. אם השטיח הוא בעל סיבים ארוכים מן הסתם הוא יצבור יותר לכלוך. הלכלוך החיידקים וכמובן קרדית האבק יכולים לגרום לפטריות ועובש. גם הלחות וגם האבק מצטברים בשטיח ועשויים לגרום למחלות קשות בדרכי הנשימה. בואו נתחיל מהאויב הראשון שלנו- האבק. זהו בעצם מצבור של שאריות עור שנשר שאריות של שיער פירורים קטנטנים של מזון גללי חרקים ופסולת שנמצאת בחלל ושוקעת לאט על רצפת הדירה או הבית.  זו הסיבה כי יש לשמור על ניקיון השטיח אשר מתחיל בתחזוקה נכונה ושוטפת ופעם בשנה יש להזמין שירות ניקוי שטיחים בכפר סירקין או בכל עיר אחרת  אשר בה אתם גרים. כאשר קיים ריח רע מהשטיח זימן כי מצבו בכי רע.זה יכול להיות בגלל כתמי מזון אוכל דם שתן קיא  או צואה.  הדרך הנכונה ביותר לסילוק ריחות רעים מהשטיח היא באמצעות פיזור סודה לשתייה. יש להשרות את האבקה לפחות כיממה ולשאוב את השטיח באמצעות שואב אבק חזק. לפעמים כאשר המצב הוא בלתי נסבל יש להזמין שירותי ניקוי שטיחים בכפר סירקין על מנת שתבוצענה בשטיח שתי פעולות – ניקוי יסודי וחיטוי של השטיח מה שימנע מחיידקים  להתרבות בו. בזמנו היו חברות ניקוי שטיחים בכפר סירקין שהיו לוקחות את השטיח למפעל מנקות ומחזירות אותו. היום הרבה יותר נוח להזמין חברת ניקוי שטיחים בכפר סירקין אשר מנקות את השטיחים בביתכם.

כתמים שקשים להסרה משטיחים

ישנם כתמים שקשה להסיר מהשטיחים כמו למשל כתם דיו שכבר נספג עמוק בסיבי השטיח או דבק תעשייתי שמן תעשייתי ועוד. כאשר מדובר על שטיחים מסיבים טבעיים ע אחת כמה וכמה שזה יהיה קשה יותר להסיר כתמים קשים מאשר משטיים בעלי סיבי סינתטיים. לכל חברת ניקוי שטיחים בכפר סירקין או ערים אחרות בארץ ישנה השיטה שלה. ראשית חברת ניקוי שטיחים בכפר סירקין תסיר את הלכלוך היבש מהשטיח כמו אבק פירורים ועוד. מכונה משוכללת לניקוי שטיחים תזריק חומר ניקוי ייעודי לשטיחים ואז תקרצף את השטיח ותשאב את החומר באמצעות המכונה. פעולה זו יש לבצע כמה פעמים ואז כאשר המים נקיים השטיח גם נקי ויש יבשו באוויר הצח ולא להשתמש בו עד לייבוש המלא.

יש הישמע להוראות צוות ניקוי שטיחים בכפר סירקין כאש פעולת התחזוקה השוטפת תתאים לסוג השטיח שלכם. יש לזכור כי שמירה על השטיח באמצעות תחזוקה נכונה ושוטפת לאריך את חיי השטיח.

 

למצוא את הפתרון היעיל ביותר ניקוי כתמים נקודתיים בשטיח

ממש כמו סוג של כל בד או אריג גם לכלוך רטוב חודר לסיבי השטיח וניתן לרכוש שמפו שטיחים שמתאים לסוג השטיח במחיר זניח יחסית. שי לשים לב כי השמפו מתאי לחומר הגלם שממנו עשי השטיח. הקפידו אחר הוראות הניקוי של היצרן.יש לשים לב שלא לנקות באמצעות שמפו שטיחים יותר מדי את שטיחי הבית כי אם אחת לחודש לרענון השטיח ומניעת חיידקים. לרוב מדובר על שמפו יבש של שטיחים אבל אם ברצונכם לבצע ניקוי יסודי ומקצועי הזמינו חברת ניקוי שטיחים בכפר סירקין אם אתם גרים באזור זה לא כל חברה נחשבת למקצועית בפעולת ניקוי שטחים בכפר סירקין. יש למצוא חברה מומלצת  וותיקה כמו חברת א.א. אלופים בניקיון אשר קיימת כמט 20 שנה. החברה מתמחה בניקוי יסודי של שטיחים מכל הסוגי וכן מציעה ללקוחותיה שורה שלימה של שירותי ניקיון כגון: ניקוי ספות ניקוי מזרונים ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות בקיטור ניקוי בתים דירות ומשרדים ועוד.

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×