ניקוי שטיחים בבית גמליאל

ניקוי שטיחים בבית גמליאל

שטיחים הינם אלמנט עיצובי אם בבית או אם במשרד ותמיד כיף ונעים לדרוך עליהם. השטיחים מוסיפים יוקרה וביתיות לבתים ודירות. מצד שני השטיחים נוטים לספוג המון לכלוך וקרדית האבק נוטי לחדור עמוק לסיבי השטיחים. רק באמצעות תחזוה שוטפת ונכונה ניתן יהיה להיפטר מחיידקים או קרדית האבק אבל לא רק באמצעות תחזוקה כי אם באמצעות ניקוי יסודי של חברת ניקוי שטיחים בבית גמליאל אם אתם גרים באזור זה. המודעות של רבים מהישראלים בנוגע לניקוי שטיחים מקצועי רק עלתה ושירות זה של ניקוי שטיחים בבית גמליאל ובכל מקום אחר בארץ הביקוש שלו רק עלה.. יש להחליט מתי לקרוא לחברת ניקוי שטיחים על פי מצב השטיח למשל אם האגרו בו כתנים שכבר נספגו עמוק בסיבים.

 

הבעיה היא השמירה על השטיחים מפני כתמי מזון או שתייה. לרוב אנו מזמינם אורחים לסלון ביתנו ומספיק שכוס קפה או כוס יין יישפך על השטיח שיכול לגרום לכתמים שיהיו קשים להסרה להיווצר בו. אין זה אומר שהשטיח נהרס כליל רק יש לספוג את הכתם בזמן באמצעות מטלית נקייה ויבשה ולאחר מכן תוכלו להשתמש עם חומרי ניקוי בטוחים שמתאימים לסוג סיבי השטיח שלכם על מנת להיפטר סופית מהכתם. אנשים רבים מקפידים על תחזוקה שוטפת וקבועה כגון שאיבת השטיח באופן קבוע בין פעם עד פעמים בשבוע וכן דואגים להפוך את השטיח אחת לחודש על מנת שכל החול והאבק שחדרו עמוק בסיבי השטיח יוסרו. יש לאוורר אחת לשבוע את השטיחים שבביתכם בשמש על מנת למנוע הצטברות של קרדית האבק כאשר ידוע כי שמש ואוויר צח הינם האויבים המוכרים שלה.

 

אנשים מכירים בעובדה כמה חיוני לנקות ולחטא שטיחים באמצעות חברה מקצועית

למרות שאנשים רבים עושים ככל שביכולתם לנקות באופן תכוף את השטיחים ולנקותם מאבק ופירורים הם יודעים כי רק יד מיומנת ומקצועית כגון חברת ניקוי שטיחים בבית גמליאל ובשאר הערים והאזורים בארץ תנקה באופן מוחלט ויסודי את השטיחים וכן תבוצע בהם פעולת חיטוי שהיא חשובה מאוד למניעת חיידקים ושמירה על בריאות בני הבית ובריאותכם מפני אלרגיות ובעיות בדרכי הנשימה. פעולה זו של הזמנת שירותי ניקוי שטיחים בבית גמליאל תלויה באורח החיים וכמה השטיח מלוכלך או ספג ריחות רעים ולכן זה נתון לשיקולכם. יש להימנע כמה שיותר מהזנחת השטיח על מנת לשמור עליו. זה ידוע כי שטיחים במיוחד כאלה העשויים מסיבים טבעיים עולים הרבה כסף ולכן מה שנשאר לכם לעשות זה לשמור על תחזוקה נכונה וקבועה  וטיפול נכון המיועד לשטיחים אלה. יש להזמין חברת ניקוי שטיחים בבית גמליאל לניקוי יסודי ומושלם של השטיחים בביתכם.

 

הכתמים הבעייתיים ביותר בשטיחים הינם כתמי שמן ולכן יש להיזהר בניקויים. ישנם ממיסי שומנים אבל חומרים אלה הינם חומרי ניקוי כימים שלא כולם עשויים להתאים לשטיחים בביתכם. זו הסיבה כי במקום שתיטלו סיכון על עצמכם פשוט הזמינו חברת ניקוי שטיחים בבית גמליאל.. גם אם השטיח שלכם נראה מוזנח נין יהיה לחדש את מראהו באמצעות ניקוי יסודי וחיטוי כך שבסוף פעולת הניקוי לא תכירו את השטיחים שלכם. גם לגבי התחזוקה השוטפת שהיא הכרחית לפעולה שוטפת של ניקוי ותחזוקת שטיחים יש להיזהר מפעולות כגון חבטת השטיחים באמצעות מחבט או תלייתם במיוחד אם יש בהם מים והשטיחים הפכו להיות כבדי יותר בשל כך. פעולה זו עשויה לגרום לפרימת השטיח. יש להיזהר בנוסף משימוש עם חומרי ניקוי שמכילים חומרים כימיים כגון כלור ומסירי שומנים שאתם נוהגים להשתמש בהם בבית. שימוש עם חומרי ניקוי אלה עשוי להרוס קליל את השטיחים לגרום לדהייה או זליגת צבע והשטיח לא יראה טוב בכלל. יש להימנע בשימוש עם תרסיסים לניקוי שטיחים היות ותמיד קיימת נטייה להשתמש בהם ביד רחבה. למעשה הכתמים אולי ירדו אבל בשטיח יישאר חומר דביק שימשוך יותר לכלוך ויגרום לכתם כהה חדש שקשה יהיה להסירו.

 

אם תשמרו היטב על ניקיון השטיחים תוכלו להשתמש בהם בכל עונות השנה

בזמנו אנשים נטו להשתמש בשטיחי הבית בתקופת הסתיו והחורף ועם בוא האביב הם נהגו לנקות את השטיחים באמצעות חברת ניקוי שטיחים בבית גמליאל ואז היו נוהגים לעטוף ולאחסן אותם. היום מי שאוהב שטיחים ועיצוב מושלם של הבית יוכל להשתמש בשטיחים בכל עונות השנה מבלי לחשוש כי השטיחים יתלכלכו יתר על המידה. זו הסיבה שאנשים שממש אוהבים שטיחים ואינם מוותרים על המראה העיצובי של הבית ינקו ויתחזקו את השטיח בכל השנה וכן יזמינו אחת לשנה חברת ניקוי שטיחים בבית גמליאל אם הם גרים באזור זה. ישנם כללים חשובים בתחזוקה השוטפת של השטיחים כמו למשל אין לשטוף את השטיחים במים. יש להחזיק חומרי ניקוי לשטיחים כגון שמפו לשטיחים שיהיה עדין כאשר יש לנקות כתמים נקודתיים מהשטיחים.

 

יש לטפל מיד בכתמים טריים שנוצרו בשטיח היות ואם תמתינו זמן רב מדי או לא תבחינו בהם הם יחדרו עמוק בשטיח ולא יהיה מנוס כי אם להזמין שירותי ניקוי שטיחים בבית גמליאל. אם הבחנתם בכתם הימנעו משפשוף האזור המוכתם על מנת שלא יתפשט הלאה לאזורים נוספים בשטיח. יש להחזיק תכשירי ניקוי ביתיים לניקוי כתמים מהשטיח כגון אבקת סודה לשתייה שהיא מצוינת להסרת כתמים וריחות רעים מהשטיח. גם שטיחים מקיר לקיר שלרוב נמצאים בבתי מלון משרדים וכדומה יש לנקות אחת לשנה. יש לפרוס את השטיחים אחת לחודש בשמש ובאוויר הצח  על מנת למנוע התפתחות של קרדית האבק. לאחר שפרסתם בשמש את השטיח לספר שעות יש לשאוב אותו היטב לפני שתחזירו אותו למקומו. אחת לכמה חודשים שנו את כוון פריסת השטיח בכדי למנוע את שחיקתו בזמן שטיפה יסודית של הבית או הדירה יש להוציא את השטיחים ולהרחיקם מאזור רטוב על מנת למנוע עובש ופטריות בשטיחים. יש לטפל בשטיחים במיוחד אם מדובר בשטיחי יוקרה כגון שטיחים פרסים אפגנים או סינים.

האלפים בניקיון שטיחים יחדשו וינקו את השטיחים  שלכם באופן יסודי

בחירה נכונה של חברת ניקוי שטיחים בבית גמליאל חשובה מאין כמוה וזו הסיבה כי יש לבחור נכון חברת ניקוי שטיחים אשר מתמחה בכל סודי השטיחים כאשר היא מחדשת מנקה ומחטאה אותם. חברת א.א. אלופים בניקיון הינה חברה מוכרת הפועלת בתחום זה כבר 19 שנה. החברה מעניקה אחריות מלאה על עבודותיה וכן משתמשת במכשור המשוכלל והעדכני ביתר לניקיון שטיחים וריפודים והיא משתמשת בחומרי הניקוי המקצועיים ביותר. לחברה מגוון רב של שירותי ניקיון אשר כוללים : ניקוי ספות ניקוי ריפודי רכב ניקוי ווילונות ניקוי בתים דירות ומשרדים כך שתוכלו למצוא את המענה המושלם תחת קורת גג אחת.

 

חברת א.א. אלופים בניקיון מאפשרת שירותי ניקיון בפריסה רחבה באזורים וערים רבות בארץ ומעניקה שירות מקצועי אדיב ועומדת בזמנים שנקבעו מראש. גם מבחינת המחירים של שירותי הניקיון החברה מציעה מחירים סבירים על אף הוותק השם והמוניטין שצברה במשך שנים רבות. תוכלו להשוות מחירים בכמה חברות ניקוי שטיחים וריפודים ולהיווכח בעצמכם..

 

כתיבת תגובה

מאמרים נוספים

צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

Call Now Buttonלייעוץ ללא עלות לחצו להתקשרות

ייעוץ מקצועי ללא עלות 054-2600099

×